Symptom tråd

Flere som er utrolig oppblåst?
Rett etter jeg har reist meg fra senga så eser magen ut! Er relativt tynn, så jeg er rett og slett redd for at dette kommer til å avsløre graviditeten etter hvert :P virker som det blir verre og verre for hver dag! På bildet ser man forskjell på morningen og ettermiddagen, klarer ikke å gå å holde inn magen konstant heller! Hehe ImageUploadedByBV Forum1484065919.648109.jpg
 
Heisann folkens! Utregnet termin 07.09.17 her, dvs ca 6 uker på vei. Eneste symptomer er kvalme når jeg blir sulten, veldig sulten om morgenen og bare 1-2 timer etter middagen. Litt mer trøtt og vanskeligere å få trent, kroppen er tungt. Kan uansett ikke løpe så mye intervall med intensitet nå, så blir litt roligere joggeturer enn så lenge. Føler meg som en elefant og tung til bens, men har ikke gått opp mer enn 1 kg [emoji85] så er nok bare følelsen.
Ellers er alt fint! Jobber fullt, ikke fortalt det til andre enn søsken.
Når forteller dere jobben? Vet ikke om det går å vente helt til uke 12, har ett barn fra før - og har mistanke om at magen kommer litt før denne gangen..
 
Flere som er utrolig oppblåst?
Rett etter jeg har reist meg fra senga så eser magen ut! Er relativt tynn, så jeg er rett og slett redd for at dette kommer til å avsløre graviditeten etter hvert :P virker som det blir verre og verre for hver dag! På bildet ser man forskjell på morningen og ettermiddagen, klarer ikke å gå å holde inn magen konstant heller! Hehe Vis vedlegget 214916

Omg det var jo voldsomt! Må være minst 5 der inne :)
 
Huff, er så fælt å være så kvalm :(
Idag har jeg bare fått i meg en appelsin, litt spagetti og en nutrilett sjokoladebar som jeg pressa i meg da den har en del vitaminer i seg så ser ut til at jeg må kjøpe inn en del sånne for å få i meg næring hvis denne kvalmen blir værre nå :S vet man ikke skal slanke seg eller gå på diett i svangerskap men nå tror jeg at den sjokoladebaren er mye bedre enn ingen mat :S kjenner jeg er så sulten men bare tanken på mat gjør meg kvalm :(
Ja, gjør det! Ellers finner du ting som du klarer å få ned etter hvert, og når på dagen du klarer å holde på litt mat. For meg er det tomater, knaskerøtter, sashimi, iskald grønn te og noen ganger sjokomelk, rundstykke med ost, skinke, tomat og salat noen ganger.. og da må alle de tingene være på, OG rundstykket måååå være fint! Hahaha!!
 
Ja, gjør det! Ellers finner du ting som du klarer å få ned etter hvert, og når på dagen du klarer å holde på litt mat. For meg er det tomater, knaskerøtter, sashimi, iskald grønn te og noen ganger sjokomelk, rundstykke med ost, skinke, tomat og salat noen ganger.. og da må alle de tingene være på, OG rundstykket måååå være fint! Hahaha!!

Fant ut at ritz kjeks med mandarin&ananas smøreost, banan og greddeost klarer jeg å spise uten å bli kvalm :') så kommer til å gå i det, multivitaminer og sjokoladebar fra nutrilett framover :')
 
Flere som er utrolig oppblåst?
Rett etter jeg har reist meg fra senga så eser magen ut! Er relativt tynn, så jeg er rett og slett redd for at dette kommer til å avsløre graviditeten etter hvert :p virker som det blir verre og verre for hver dag! På bildet ser man forskjell på morningen og ettermiddagen, klarer ikke å gå å holde inn magen konstant heller! Hehe Vis vedlegget 214916
Hvor langt er du på vei egentlig?
 
Her er det kun mensen som mangler, hadde aldri i livet trodd det.
Hadde hypermesis sist, så krysser alt jeg har får at jeg slipper det denne gang.
 
Her har trøttheten slått inn ja. Sovna på sofaen så fort ungen var levert i bhg. Måtte tvinge meg opp for å spise da jeg faktisk trodde jeg skulle sulte ihjel:P
 
Har fått sovesyken. Sov 8 timer søvn i natt, men var helt knekt etter ungene var levert, så jeg sovna på sofaen og sov der i 3 timer.
Såh, hormonene hærjer. Heldigvis ikke så kvalm i dag som i går.
 
Last edited:
Har fått sovesyken. Sov 8 timer søvn i natt, men var helt knekt etter ungene lever, så jeg sovna på sofaen og sov der i 3 timer.
Såh, hormonene hærjer. Heldigvis ikke så kvalm i dag som i går.
Jeg er helt utslitt. Sovna selv etter levering i bhg og nå er jeg like trøtt igjen. Flashback fra forrige gang:P
 
Jeg er helt utslitt. Sovna selv etter levering i bhg og nå er jeg like trøtt igjen. Flashback fra forrige gang:P

Ja, slik var det begge gangene sist også, men det kom ikke så tidlig da. Først uke 7-8. Jeg er bare 5+5. Jaja, jeg får bare sove når jeg kan. Strax arbeidshelg, da blir det andre boller :S
 
I natt sov jeg like dårlig som jeg pleier og lå lenge våken, men i dag føler jeg meg ikke like trøtt og jeg er ikke kvalm. Puppene er heller ikke like ømme. Eneste symptomet jeg kjenner på er at det stikker litt i underlivet sånn som det pleier. I dag har jeg til en forandring fått gjort masse på jobben og jeg føler til og med jeg har overskudd til å trene etter jobb. Egentlig burde jeg jublet, men blir jo selvfølgelig bekymret for at noe er galt i stedet [emoji26] hvordan er symptomene deres? Stabile? Nye avløser gamle? Litt opp og ned?
 
I dag er jeg vanlig zombie. Sov 8 t inatt og kjennes ut som jeh har vært våken ett døgn zzZZzz.. men er ikke kvalm, eller noe annet jeg føler meg ikke så hravid akkurat bare innmari sliten og trøtt hahah
 
Back
Topp