Symptom tråd

Samme her.. kvalm i tillegg.. så nå sto jeg bare opp å satt på friends, eter ritzkjeks + Pepsi Max. Hjelper ikke å glo i taket liksom.:( trenger søvn men får ikke sove
Jeg sovna heldigvis igjen rundt kl. 5, så da ble det 1,5 time til. Jippi! 4 timer i natt er jo bedre enn 0 i alle fall [emoji23] får håpe det blir bedre utover uka...

Første dag med oppkast [emoji818]

Nå hører jeg første kunde ute i trappen, og merker magen vrenger seg litt allerede. Håper det er psykisk!!

Første dag med oppkast [emoji818]

Nå hører jeg første kunde ute i trappen, og merker magen vrenger seg litt allerede. Håper det er psykisk!!
Merker jeg er glad for at jeg IKKE skal ha kundekontakt i dag... Trøtt, kvalm og hissig som en hel sverm med veps [emoji85] lykke til i dag. Du får prøve å ikke spy på kunden [emoji23]

Jeg også fryser konstant. Sitter på jobben med lue og boblejakke [emoji18] krysser fingrene for at du slipper bekkenløsning[emoji4]
Ja det er utrolig slitsomt i lengda [emoji50] Jeg er egentlig en veldig varm person. Jaa håpper jeg slipper unna det! Høres ikke noe godt ut!

Merker jeg er glad for at jeg IKKE skal ha kundekontakt i dag... Trøtt, kvalm og hissig som en hel sverm med veps [emoji85] lykke til i dag. Du får prøve å ikke spy på kunden [emoji23]
Klarte første halvtime uten de helt store problemene. Nå ligger jeg falt på sofaen, 30 min pause før de neste fire kommer i et strekke [emoji5]
God bedring og lykke til med dagen til deg også [emoji6]

Jeg sovna heldigvis igjen rundt kl. 5, så da ble det 1,5 time til. Jippi! 4 timer i natt er jo bedre enn 0 i alle fall [emoji23] får håpe det blir bedre utover uka...

Haha godt det. Sovna til skutt jeg og. Hadde heldigvis fri idag så sov frem til halv 1. Rakk ikke å gjøre noe som helst hjemme idag men Okei. :p

Jaja... Har jo litt historikk i forhold til rygg og hofter, så det skulle vel bare mangle[emoji23]. Tror mamma også hadde bekkenløsning. Vet ikke om sånne ting går litt i «arv»? Jeg blir ikke skremt, men takker for svaret[emoji4] da kan jeg jo sjekke opp litt og kanskje forebygge hvis det overhodet er mulig. Jeg har ikke peiling på dette [emoji18][emoji18] Husker du hvor tidlig det begynte med deg sist?
Det startet i uke 8, men jeg skjønte det ikke før eunst uke 15. Noe av grunnen var at jeg pga ekstrem svangerskapskvalme holdt meg veldig mye i ro fram til uke 17, så jeg koblet det liksom ikke. Jeg vet ikke om det er arvelig, men jeg er hvert fall den første i vår familie som har hatt det. Du bør svømme og trene trx dersom du er medlem på treningssenter. Bare Google det, så finner du mye informasjon. Jeg gikk også hos manuellterapeut, men syntes ikke det hjalp så mye. For meg var det alltid værre når det var kaldt ute. Da stivnet jeg så sinnsykt. Gikk gravid gjennom vinteren da. Det kjipe er at jeg nå får 2 med bare 18 mnd mellomrom, og jeg har fortsatt bekkenløsning fra nummer 1, så merker allerede at den er værre. Er 7 uker i dag.. håper du finner noe som funker for deg!

Skjønner! Jeg har begynt å få vondt i halebeinet hvis jeg går litt lange turer eller gjør noe litt utenom det vanlige. Det dunker i flere timer etterpå. Håper det bare er tilfeldig og ikke har noe med bekkenløsning å gjøre. Det høres vondt ut [emoji26]
Kan nok være begynnende bekkenløsning ja. Akkurat hvordan det kjennes ut varierer litt fra person til person, men jeg får også kjempe vondt i halebeinet når jeg har det. Det er også forskjell på bekkenløsning og bekkenlåsning. Du kan jo Google litt og se

Siste dagene har jeg bare blitt mer og mer kvalm.. matlysten er borte men er skrubbsulten hele tiden men hver gang jeg spiser noe vil jeg bare spy :(
Idag har jeg bare fått i meg en halv skål cornflakes, en liten karbonade, en liten potet og ei lita brødskive :(
Blir det værre nå må jeg vel kontakte lege :/
Var aldri så kvalm med førstemann så hadde håpet på en nogenlunde likt svangerskap denne gangen :/
Jeg kastet opp i 17 uker med nummer 1, og fikk knapt i meg det du skriver her en eneste dag. Bare pass på å få i deg så mye væske du bare kan. Jeg bælma f.eks. grønn iste med masse isbiter hele tiden, da det var det eneste jeg klarte å få ned.. det som er så fint er at babyen tar den næringen den trenger uansett. Jeg er 7 uker idag, og akkurat som ei klokke startet jeg å kaste opp på samme dag som med nummer 1.. off! Jeg trodde man slapp et sånt helvete 2 ganger på rad..! :dead:

Kan nok være begynnende bekkenløsning ja. Akkurat hvordan det kjennes ut varierer litt fra person til person, men jeg får også kjempe vondt i halebeinet når jeg har det. Det er også forskjell på bekkenløsning og bekkenlåsning. Du kan jo Google litt og se
Takk for tips. Jeg får lese litt jeg da [emoji31] ender vel opp med å bestille en legetime hvis det fortsetter, så kan jeg få det sjekket ut. [emoji4]

Noen andre som sliter med hodepine?
Har kanskje hatt vondt i hodet to ganger iløpet av hele mitt 27 år gamle liv.. Aldri når jeg har vært gravid.. er det normalt???

Jeg kastet opp i 17 uker med nummer 1, og fikk knapt i meg det du skriver her en eneste dag. Bare pass på å få i deg så mye væske du bare kan. Jeg bælma f.eks. grønn iste med masse isbiter hele tiden, da det var det eneste jeg klarte å få ned.. det som er så fint er at babyen tar den næringen den trenger uansett. Jeg er 7 uker idag, og akkurat som ei klokke startet jeg å kaste opp på samme dag som med nummer 1.. off! Jeg trodde man slapp et sånt helvete 2 ganger på rad..! :dead:

Huff, er så fælt å være så kvalm :(
Idag har jeg bare fått i meg en appelsin, litt spagetti og en nutrilett sjokoladebar som jeg pressa i meg da den har en del vitaminer i seg så ser ut til at jeg må kjøpe inn en del sånne for å få i meg næring hvis denne kvalmen blir værre nå :S vet man ikke skal slanke seg eller gå på diett i svangerskap men nå tror jeg at den sjokoladebaren er mye bedre enn ingen mat :S kjenner jeg er så sulten men bare tanken på mat gjør meg kvalm :(

Det startet i uke 8, men jeg skjønte det ikke før eunst uke 15. Noe av grunnen var at jeg pga ekstrem svangerskapskvalme holdt meg veldig mye i ro fram til uke 17, så jeg koblet det liksom ikke. Jeg vet ikke om det er arvelig, men jeg er hvert fall den første i vår familie som har hatt det. Du bør svømme og trene trx dersom du er medlem på treningssenter. Bare Google det, så finner du mye informasjon. Jeg gikk også hos manuellterapeut, men syntes ikke det hjalp så mye. For meg var det alltid værre når det var kaldt ute. Da stivnet jeg så sinnsykt. Gikk gravid gjennom vinteren da. Det kjipe er at jeg nå får 2 med bare 18 mnd mellomrom, og jeg har fortsatt bekkenløsning fra nummer 1, så merker allerede at den er værre. Er 7 uker i dag.. håper du finner noe som funker for deg!
Huff... Det hørtes ikke noe særlig ut. Det var faktisk kaldt den dagen det var aller verst for meg. Verket i flere timer. Blir legetime på meg nå. [emoji43]

Noen andre som sliter med hodepine?
Har kanskje hatt vondt i hodet to ganger iløpet av hele mitt 27 år gamle liv.. Aldri når jeg har vært gravid.. er det normalt???

Noen får absolutt mer vondt i hodet under svangerskapet enn ellers, og spesielt hvis man venter gutt sies det...
wink.gif
Det henger sammen med hormoner og alt som skjer i kroppen.

Det hjelper å drikke vann! Håper den gir seg etterhvert :)

Noen får absolutt mer vondt i hodet under svangerskapet enn ellers, og spesielt hvis man venter gutt sies det...
wink.gif
Det henger sammen med hormoner og alt som skjer i kroppen.

Det hjelper å drikke vann! Håper den gir seg etterhvert :)

Takk for svar :) godt å høre det er normalt når en bekymrer seg for alt og ingenting ;) Vann it is! :D

Shit. Trøttheten har kommet. Skulle bare ta meg en bitteliten hvil etter jeg hadde levert i bhg for var for trøtt til å starte på regnskapet. Våknet halv tolv!!! Og halve dagen har gått[emoji50] Gikk en tur ute i sola for å våkne litt, men like forbanna trøtt. Kunne ha sovet til i morgen! [emoji12]

Og gjett hva. Halvveis på turen så trøblet bekkenet seg sånn at jeg nesten ikke fikk ført høyrebeinet frem! [emoji50] Trodde nesten ikke jeg skulle klare å komme meg hjem igjen.
Hva er det? Låsning? Løsning? Generell trøbling? Noen som vet? [emoji12]

Fy fabian, så kvalm..... fack! 3. gangen til nå i dag det kommer en skikkelig bølge med kvalme og brekninger :S håper ikke dette er standaren for de neste ukene!

Back
Topp