Jeg har hatt det sånn flere netter nå! Ligger da våken mellom 30 min - 4 timer! Utrolig plagsomt...
Ligger våken hele tida jeg og. Er 4+6 nå. Sykt travelt siden jeg er trøtt nok fra før av...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt det sånn flere netter nå! Ligger da våken mellom 30 min - 4 timer! Utrolig plagsomt...
Jeg er så kvalm nå, at jeg er ikke bekymret for en dritt...Meeg har i korsryggen. Livredd for at det er sa/mA relatert![]()
Hehehe! Se for deg en bedrift med bare nygravide folk. Hadde gått så til helvete [emoji23] bare flira, snakka feil, gått og klemt seg på puppene, blitt sint, så grått litt og selvfølgelig innom dassen hver 10. min for å spy eller tisse, eller ta den 30. graviditetstesten for å sjekke stigning. Helt kaos! Også hadde det kommet en ny kunde og man bare hadde spydd av lukta på parfymen hans[emoji87] det er jo rimelig komisk alt som skjer [emoji43][emoji24][emoji23][emoji3]
Jeg er så kvalm nå, at jeg er ikke bekymret for en dritt...
I så fall håper jeg du blir kvalm som faen snart [emoji23]
Hahaha! Beste innleggetHehehe! Se for deg en bedrift med bare nygravide folk. Hadde gått så til helvete [emoji23] bare flira, snakka feil, gått og klemt seg på puppene, blitt sint, så grått litt og selvfølgelig innom dassen hver 10. min for å spy eller tisse, eller ta den 30. graviditetstesten for å sjekke stigning. Helt kaos! Også hadde det kommet en ny kunde og man bare hadde spydd av lukta på parfymen hans[emoji87] det er jo rimelig komisk alt som skjer [emoji43][emoji24][emoji23][emoji3]
Ligger våken hele tida jeg og. Er 4+6 nå. Sykt travelt siden jeg er trøtt nok fra før av...
Hvordan kjennes begynnende bekkenløsning ut? Hva er symptomene på dette?Begynnende bekkenløsning her, 5+1. Hadde bl i de to forrige svangerskapene også, sist kom det mellom uke 8-12.. Og nå enda tidligere. Må roe ned tempoet ofte, kjenner at jeg har gjort for mye etter at skaden er skjedd som regel.
Av andre "plager"; trøtt om dagen/søvnløs om natten, kvalm, sulten hele tiden, fryser for så å svette ihjel, murring i mage.. Og ofte på do. Etter alt å dømme er jeg i rute mtp symptomer [emoji23]
Hvordan kjennes begynnende bekkenløsning ut? Hva er symptomene på dette?
Så rart at det er flere som har det slik, trøtt hele tiden men å få sove om natta..nei det kan man bare glemme!![]()
Jeg føler jeg har blitt helt vimsete i det siste jeg. Flere som har det sånn? [emoji23] også får jeg latterkrampe av den minste lille ting. Jeg kan til og med le høyt for meg selv når jeg er alene. Det har jeg aldri gjort før.. Klikka for meg? [emoji23]
Godt det ikke bare er meg [emoji23]Ja, jeg har aldri vært så distré i hele mitt liv. Alt glemmes og alt legges feil sted[emoji28]
Apropos... Ligger her og glor igjen da. Ligget våken i en og en halv time allerede [emoji31] blir deilig å dra på jobb i morgen, kjenner jeg!Ja ikke sant. Er helt merkelig![]()
Jeg også fryser konstant. Sitter på jobben med lue og boblejakke [emoji18] krysser fingrene for at du slipper bekkenløsning[emoji4]Var ute å gikk tur tidligere idag, og kjente som om noen stakk meg nederst i ryggen, rett over rompa liksom. Så har eg hatt små vondt innimellom der etter det. Er dette noe begynnelse på bekkenløsning? :/ Hååper ikke det! Hadde det ikke med forrige så vet ikke hvordan det er.
Ellers er symptomene hittil:
-Mensmurringer
-Mer vimsete enn vanlig
-Veldig sliten
-Tett nese
-Føles som influensa hver dag
- Fryser mer enn vanlig
Apropos... Ligger her og glor igjen da. Ligget våken i en og en halv time allerede [emoji31] blir deilig å dra på jobb i morgen, kjenner jeg!