Symptom tråd

Hehehe! Se for deg en bedrift med bare nygravide folk. Hadde gått så til helvete [emoji23] bare flira, snakka feil, gått og klemt seg på puppene, blitt sint, så grått litt og selvfølgelig innom dassen hver 10. min for å spy eller tisse, eller ta den 30. graviditetstesten for å sjekke stigning. Helt kaos! Også hadde det kommet en ny kunde og man bare hadde spydd av lukta på parfymen hans[emoji87] det er jo rimelig komisk alt som skjer [emoji43][emoji24][emoji23][emoji3]

Det hadde gått helt galt ja :D

Hehehe! Se for deg en bedrift med bare nygravide folk. Hadde gått så til helvete [emoji23] bare flira, snakka feil, gått og klemt seg på puppene, blitt sint, så grått litt og selvfølgelig innom dassen hver 10. min for å spy eller tisse, eller ta den 30. graviditetstesten for å sjekke stigning. Helt kaos! Også hadde det kommet en ny kunde og man bare hadde spydd av lukta på parfymen hans[emoji87] det er jo rimelig komisk alt som skjer [emoji43][emoji24][emoji23][emoji3]
Hahaha! Beste innlegget :D

Begynnende bekkenløsning her, 5+1. Hadde bl i de to forrige svangerskapene også, sist kom det mellom uke 8-12.. Og nå enda tidligere. Må roe ned tempoet ofte, kjenner at jeg har gjort for mye etter at skaden er skjedd som regel.

Av andre "plager"; trøtt om dagen/søvnløs om natten, kvalm, sulten hele tiden, fryser for så å svette ihjel, murring i mage.. Og ofte på do. Etter alt å dømme er jeg i rute mtp symptomer [emoji23]
Hvordan kjennes begynnende bekkenløsning ut? Hva er symptomene på dette?

Jeg føler jeg har blitt helt vimsete i det siste jeg. Flere som har det sånn? [emoji23] også får jeg latterkrampe av den minste lille ting. Jeg kan til og med le høyt for meg selv når jeg er alene. Det har jeg aldri gjort før.. Klikka for meg? [emoji23]

Ja, jeg har aldri vært så distré i hele mitt liv. Alt glemmes og alt legges feil sted[emoji28]

Har de siste dagene hatt veldig ubehag nederst i magen og i korsryggen. Verker liksom.. Der er sånn at jeg egentlig føler meg dårlig. Noen andre som har det sånn? Blir nesten bekymret jeg. På I tillegg til at jeg er oppblåst og forstoppet :oops:

Siste dagene har jeg bare blitt mer og mer kvalm.. matlysten er borte men er skrubbsulten hele tiden men hver gang jeg spiser noe vil jeg bare spy :(
Idag har jeg bare fått i meg en halv skål cornflakes, en liten karbonade, en liten potet og ei lita brødskive :(
Blir det værre nå må jeg vel kontakte lege :/
Var aldri så kvalm med førstemann så hadde håpet på en nogenlunde likt svangerskap denne gangen :/

Var ute å gikk tur tidligere idag, og kjente som om noen stakk meg nederst i ryggen, rett over rompa liksom. Så har eg hatt små vondt innimellom der etter det. Er dette noe begynnelse på bekkenløsning? :/ Hååper ikke det! Hadde det ikke med forrige så vet ikke hvordan det er.

Ellers er symptomene hittil:
-Mensmurringer
-Mer vimsete enn vanlig
-Veldig sliten
-Tett nese
-Føles som influensa hver dag
- Fryser mer enn vanlig

Var ute å gikk tur tidligere idag, og kjente som om noen stakk meg nederst i ryggen, rett over rompa liksom. Så har eg hatt små vondt innimellom der etter det. Er dette noe begynnelse på bekkenløsning? :/ Hååper ikke det! Hadde det ikke med forrige så vet ikke hvordan det er.

Ellers er symptomene hittil:
-Mensmurringer
-Mer vimsete enn vanlig
-Veldig sliten
-Tett nese
-Føles som influensa hver dag
- Fryser mer enn vanlig
Jeg også fryser konstant. Sitter på jobben med lue og boblejakke [emoji18] krysser fingrene for at du slipper bekkenløsning[emoji4]

Apropos... Ligger her og glor igjen da. Ligget våken i en og en halv time allerede [emoji31] blir deilig å dra på jobb i morgen, kjenner jeg!

Samme her.. kvalm i tillegg.. så nå sto jeg bare opp å satt på friends, eter ritzkjeks + Pepsi Max. Hjelper ikke å glo i taket liksom.:( trenger søvn men får ikke sove

Back
Topp