Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn har jeg det også i dag... Liker det ikke[emoji37] håper jeg blir kvalm i natt [emoji23]I dag kjenner jeg ikke noe. Jeg har aldri følt meg såå lite gravid! Til og med ikke prøveperiodene. Da fant jeg jo graviditetstegn konstant[emoji23] Jeg hadde mye mer symptomer med førstemann!
Flere som er utrolig oppblåst?
Rett etter jeg har reist meg fra senga så eser magen ut! Er relativt tynn, så jeg er rett og slett redd for at dette kommer til å avsløre graviditeten etter hvertvirker som det blir verre og verre for hver dag! På bildet ser man forskjell på morningen og ettermiddagen, klarer ikke å gå å holde inn magen konstant heller! Hehe Vis vedlegget 214916

Nei, det er litt ekkelt! [emoji12] Teit å håpe på kvalme, men jeg gjør det jeg og[emoji23] Haha.Sånn har jeg det også i dag... Liker det ikke[emoji37] håper jeg blir kvalm i natt [emoji23]
Merker jeg drømmer en del for tiden. Til tider ganske underholdende![]()
*Knis*Samme her! Våknet 5.15 av at jeg var rasende flyforbannet fordi noen hadde avslørt graviditeten min på Facebook![]()
Alle mine symptomer har blitt borte. Nesten som en bryter som ble skrudd av i går. Redd for at jeg skal få min andre SA på rad nå.. Legetime etterpå. Kjenner jeg gruer meg.. [emoji22]
Takk for at du svarerDet går nok bra. Mine symptomer er også veldig av og på
Takk for at du svarerhåper jo alt er ok, men blir bekymret fordi det var nettopp dette som skjedde sist. Så gikk det en ukes tid og så kom blødningen... Håper legen sender med til GU med UL i dag så jeg får et svar..