Symptom tråd

Hvor tidlig kan man få kynnere egentlig??
 
Mest trøtthet og veldig sliten. Føler meg nesten som en zombie, alt er slitsomt til tider, bare å gå opp en trapp kan føles som en treningsøkt [emoji23] På jobb i dag var jeg så sliten at jeg syntes det var tungt å styre bilen, aldri opplevd lignende! [emoji42][emoji42]
 
Jeg blir gal!! Går rundt cirka hele dagen og føler sult. Spiser selvfølgelig, men føler ikke noe stopper følelsen av sult. Så blir det tid til middag, og jeg vil spise! Meeeeeen nei, en liten/normal porsjon, og jeg føler magen sprekker. Fysisk ubehag!

Er det mulig liksom? Føler meg som en høygravid som ikke har plass til store måltider.

Hehe! Som jeg skulle skrevet det selv! Sulten hele tiden, men mett med en gang!
 
Hvor tidlig kan man få kynnere egentlig??

Merket kynnere fra uke 16 med første. Var i grunn først da livmoren kom skikkelig opp. Med andre merket jeg fra uke 12-13, men jeg regner med at alt slikt er individuelt :)
 
Våknet opp med pupper fra "helvete"... Fy så vonde. Og forferdelig vondt når lille frøkna mi skulle amme...!! Jeg har ikke fått positiv test ennå. Men har aldri vært sikrere i min sak. Jeg har vært like sikker de 2 andre gangene jeg har vært gravid. Sleit med bekkenløsning på førstemann. Alt jeg hadde i begynnelsen første gang jeg var gravid har jeg nå. Andre gangen kjente jeg ingenting til før litt etter positiv test. Men nå blir termin for meg 29. sept. Kjenner mest av alt at jeg er nervøs.. Hadde et grusomt svangerskap sist og en helt forferdelig fødsel. Så vet dette vil bli et laaaangt svangerskap hvis alt holder seg.
 
- en veldig sterk kvalme som gjør at jeg sliter med maten. (Spyr heldigvis ikke) men føler meg ekstremt fyllasyk nesten hele tiden.
- tett i nesen
- ekstremt sliten, andpusten og trøtt ut av en annen verden.
- veldig ustabil i humøret.
- puppene er ømme
- kjempe oppblåst så sliter med bukser som er litt stramme mot magen.
- må tisse mye oftere.
 
Trøtt som om jeg brygger på noe, hetetokter, sporadiske kvalmebølger og svimmelhet. Og tar veeeeldig lett til tårene!
 
Null symptomer så tidlig :) Rekner med den oppblåste magen kommer ila neste veke, ellers hadde eg lite symptomer siste også. Blei trøtt på ettermiddagane etterkvart, og så kanskje litt meir hormonell :)
 
Luktesansen min er helt drøy nå. Jeg kunne lukte hva kollegaene mine hadde spist til lunsj i dag :p
 
Legen ringte meg nå. Jeg hadde hcg stigning fra 13.000 til 40.000 på 6 dager. Hun mente det var normal stigning, men skal ta ny blodprøve på mandag. Klarer liksom ikke helt å slappe av før jeg får resultatet av den på tirsdag, kjenner jeg. Det var jo mellom disse prøvene symptomene mine ble borte. Noen som har noen mening om dette? I utgangspunktet skal jo hcg doble seg hver 48. time, og det har den ikke gjort.. [emoji43]
 
Har svært få eller ingen symptomer enda. Begynner å lure på om det faktisk er noe inni der :S 6+0 nå, og har liksom hatt mensmurringer, tett nese, trøttere enn normalt, var kvalm ei lita uke, men så; *poff* Ingenting(!).
 
Legen ringte meg nå. Jeg hadde hcg stigning fra 13.000 til 40.000 på 6 dager. Hun mente det var normal stigning, men skal ta ny blodprøve på mandag. Klarer liksom ikke helt å slappe av før jeg får resultatet av den på tirsdag, kjenner jeg. Det var jo mellom disse prøvene symptomene mine ble borte. Noen som har noen mening om dette? I utgangspunktet skal jo hcg doble seg hver 48. time, og det har den ikke gjort.. [emoji43]
For å gjøre hysteriet komplett, svarer jeg meg selv også [emoji23] fant denne linken:

http://nor.wantbaby.info/kalkulator...=25&hcg1=13629&day2=31&hcg2=40000&pregnancy=0

I følge den er alt bra og doblingstiden på hcg øker jo lenger man har kommet i svangerskapet, virker det som [emoji18][emoji18][emoji14]

Nå skal jeg prøve å slappe av og nyte helgen og heller nyte at jeg ikke føler meg dårlig [emoji3]
 
Har svært få eller ingen symptomer enda. Begynner å lure på om det faktisk er noe inni der :S 6+0 nå, og har liksom hatt mensmurringer, tett nese, trøttere enn normalt, var kvalm ei lita uke, men så; *poff* Ingenting(!).
Samma som meg.. Alt tyder på at alt er bra hos meg, så da er det sikkert det hos deg også [emoji3] god helg!
 
Samma som meg.. Alt tyder på at alt er bra hos meg, så da er det sikkert det hos deg også [emoji3] god helg!

Går sikker inn under "unødvendige bekymringer" dette. 14 dager til første gyntime. Håper det går fort!
Alt er nok bra hos oss begge :) God helg!
 
Har svært få eller ingen symptomer enda. Begynner å lure på om det faktisk er noe inni der :S 6+0 nå, og har liksom hatt mensmurringer, tett nese, trøttere enn normalt, var kvalm ei lita uke, men så; *poff* Ingenting(!).
Samme som meg også. Har hatt alt og nå er det borte. Er kun trøtt liksom. [emoji28] Er også 6+0 i dag.
 
Back
Topp