Symptom tråd

Fikk vite at HCG hadde økt til 1060 på torsdag (6+1). Mandag (5+5) var prøven på 450. Er jo ikke helt på en dobling annet vært døgn, men den har iallefall økt.. Noen meninger om disse prøvene?
Så du linken til hcg kalkulatoren jeg la ut? Jeg la inn at du hadde 28 dagers syklus og at du var på syklus dag 40 og 43 da prøvene ble tatt. Det er sikkert ikke helt riktig, men du kan justere selv. Med de dataene har du en doblingstid på 2 døgn og 10 timer og det er normalt. I følge kalkulatoren er doblingstiden 48-72 timer kun før uke 5. For uke 5-6 er den 72-96 timer og etter uke 6 er den mer enn 96 timer. Håper du skjønte noe av dette [emoji4]
 
Fikk vite at HCG hadde økt til 1060 på torsdag (6+1). Mandag (5+5) var prøven på 450. Er jo ikke helt på en dobling annet vært døgn, men den har iallefall økt.. Noen meninger om disse prøvene?
Hadde økning fra 1259 forrige onsdag til 1515 på fredagen. På mandagen var resultatene 1870. På onsdag hadde livmoren som hadde vært tom tirsdagen før, fått plommesekk med prikk i.

Gynekologen sa da at selv om vi ikke så doblingen vi ønsket, er normalområdet stort.

Jeg ville bedt om en ny hcg, hvis jeg var deg, for å se om det fortsatt øker.
 
Dere som er 6 uker og mer. Har dere mensmurringer enda? [emoji4]Jeg har gått en uke uten noe særlig symptomer og plutselig fikk jeg murringer igjen. Stressa much[emoji28][emoji12]
 
Vondt å nyse :p da det river i magen...
 
Det driver og stikker og styrer i underlivet mitt fortsatt, i alle fall.. Jeg er 6+6. Litt varierende hvor mye. Noen ganger hele dagen fra jeg våkner, andre dager mest på kvelden og noen dager ikke som jeg kan merke i det hele tatt.
 
Dere som er 6 uker og mer. Har dere mensmurringer enda? [emoji4]Jeg har gått en uke uten noe særlig symptomer og plutselig fikk jeg murringer igjen. Stressa much[emoji28][emoji12]

Jeg er snart 7 uker, merker særdeles lite. Bare trøtt og sliten og litt sur. Luft i magen.
 
Dere som er 6 uker og mer. Har dere mensmurringer enda? [emoji4]Jeg har gått en uke uten noe særlig symptomer og plutselig fikk jeg murringer igjen. Stressa much[emoji28][emoji12]

Jeg er 7+4 og har ikke hatt mensmurringer i det hele tatt, bare vært trøtt og litt uvel innimellom :)
 
I dag er jeg 5+0 og kaster opp og er kvalm i bølger. Usikker på om det er omgangssyke eller svangerskaps kvalme...
 
I dag er jeg 5+0 og kaster opp og er kvalm i bølger. Usikker på om det er omgangssyke eller svangerskaps kvalme...
Satse på at det er svangerskapet og ikke omgangssyken.. Har en følelse på at det er en kjip kombo [emoji27]
Fikk omgangssyken i romjula og trodde det var det som hang igjen frem til jeg tok en test på tirsdagen. Men viste seg at jeg var 5 uker på vei!
 
Satse på at det er svangerskapet og ikke omgangssyken.. Har en følelse på at det er en kjip kombo [emoji27]
Fikk omgangssyken i romjula og trodde det var det som hang igjen frem til jeg tok en test på tirsdagen. Men viste seg at jeg var 5 uker på vei!

Jeg tror egentlig det er en kombo jeg også [emoji30]
 
4+0 og mye murringer. Skikkelig øm i korsryggen. Skulle fått mens i dag, men ingen tegn til den heldigvis :)
 
7+0 - blir kvalm når det er en stund siden jeg har spist, det kommer seg når jeg spiser. Ellers veldig oppblåst og føler ubehag i magen på kvelden. Har ikke hatt menssmerter, stikking, eller murring i det heletatt denne gangen..
 
Dere som er 6 uker og mer. Har dere mensmurringer enda? [emoji4]Jeg har gått en uke uten noe særlig symptomer og plutselig fikk jeg murringer igjen. Stressa much[emoji28][emoji12]
Ja, det kommer og går litt. Liker det ikke, men fortsatt ikke noe blod :) 7+5 idag!
 
Dere som er 6 uker og mer. Har dere mensmurringer enda? [emoji4]Jeg har gått en uke uten noe særlig symptomer og plutselig fikk jeg murringer igjen. Stressa much[emoji28][emoji12]
Ja jeg er 7 uker i dag og har små murringer innimellom :)
 
I kveld stikker det rimelig jevnt oppi der. Håper det er et godt tegn. Mener å huske det var sånn forrige gang også, men det er 4 år siden:p
 
Back
Topp