Symptom tråd

For å gjøre hysteriet komplett, svarer jeg meg selv også [emoji23] fant denne linken:

http://nor.wantbaby.info/kalkulator...=25&hcg1=13629&day2=31&hcg2=40000&pregnancy=0

I følge den er alt bra og doblingstiden på hcg øker jo lenger man har kommet i svangerskapet, virker det som [emoji18][emoji18][emoji14]

Nå skal jeg prøve å slappe av og nyte helgen og heller nyte at jeg ikke føler meg dårlig [emoji3]
Så heldig du er som har så fine hCG verdier! Jeg fikk målt min hCG på mandag, var 5+5, og hadde kun 450.. Fikk veldig svak positiv test først dagen etter IKM, men likevel.
 
Så heldig du er som har så fine hCG verdier! Jeg fikk målt min hCG på mandag, var 5+5, og hadde kun 450.. Fikk veldig svak positiv test først dagen etter IKM, men likevel.
Ja, det er deilig :) har ikke noe å sammenligne med da, så vet ikke hva som er normalt for min kropp. Kan være du har hatt eggløsning senere enn du pleier? Eller har du kontroll på det? Jeg fikk svaak positiv test 10dpo/3 dager før ikm. Hadde ikke like sterk strek som teststreken før over en uke etter ikm hvis jeg ikke husker feil.. Uansett spiller det ingen rolle hva hcg verdiene er. Stigningen som er viktig, og tiden den bruker på å doble seg [emoji4] skal du måle hcg igjen?
 
Ja, det er deilig :) har ikke noe å sammenligne med da, så vet ikke hva som er normalt for min kropp. Kan være du har hatt eggløsning senere enn du pleier? Eller har du kontroll på det? Jeg fikk svaak positiv test 10dpo/3 dager før ikm. Hadde ikke like sterk strek som teststreken før over en uke etter ikm hvis jeg ikke husker feil.. Uansett spiller det ingen rolle hva hcg verdiene er. Stigningen som er viktig, og tiden den bruker på å doble seg [emoji4] skal du måle hcg igjen?
Jeg er ikke helt sikker på når EL var da jeg ikke testet, men tror den maks kan ha vært en til to dager seinere enn jeg har trodd da tr innimellom kom en dag "forsinka". Uansett har jeg forstått at min verdi er i nedre grenseland. Tok ny test onsdag, så venter på svar på den. Spent! Men har tatt rsfu strimmeltester de siste dagene som jeg ikke synes blir sterkere (har enda ikke fått like sterk strek som kontrollstreken - det gjorde jeg først 6+1 sist gang men da hadde jeg 6000 hCG). Så er bekymret..
 
Jeg er ikke helt sikker på når EL var da jeg ikke testet, men tror den maks kan ha vært en til to dager seinere enn jeg har trodd da tr innimellom kom en dag "forsinka". Uansett har jeg forstått at min verdi er i nedre grenseland. Tok ny test onsdag, så venter på svar på den. Spent! Men har tatt rsfu strimmeltester de siste dagene som jeg ikke synes blir sterkere (har enda ikke fått like sterk strek som kontrollstreken - det gjorde jeg først 6+1 sist gang men da hadde jeg 6000 hCG). Så er bekymret..
Skjønner at du er bekymret. Jeg føler meg som en overhysterisk idiot om dagen. Pleier jo ikke å være sånn på andre områder [emoji23] Jeg har lest mange historier om både lave verdier og verdier som har brukt litt ekstra lang tid på å doble seg. Lykke til i alle fall. Håper det går bra for deg [emoji4]
 
Skjønner at du er bekymret. Jeg føler meg som en overhysterisk idiot om dagen. Pleier jo ikke å være sånn på andre områder [emoji23] Jeg har lest mange historier om både lave verdier og verdier som har brukt litt ekstra lang tid på å doble seg. Lykke til i alle fall. Håper det går bra for deg [emoji4]
Kom ikke med at det hadde gått bra for dem med lave verdier osv da... Var jo det som var poenget mitt... Gikk litt for fort dette [emoji14]
 
Skjønner at du er bekymret. Jeg føler meg som en overhysterisk idiot om dagen. Pleier jo ikke å være sånn på andre områder [emoji23] Jeg har lest mange historier om både lave verdier og verdier som har brukt litt ekstra lang tid på å doble seg. Lykke til i alle fall. Håper det går bra for deg [emoji4]
Takk det samme! Det blir jo litt unntakstilstand disse ukene for de fleste tror jeg :happy:
 
Litt kvalme som kommer og går. Spesielt hvis jeg ikke har spist på en stund. Litt av og på magevondt/murringer
 
Ekstremt trøtt, ømme brystet, og begynte denne uken med smerter i korsrygg og isjas smerter høyre side
 
Tårer. I dag har jeg satt og grått i sofan , helt uten grunn. Hadde bare følelsen av at jeg måtte gråte . Herregud .....
 
Jeg har vonde pupper, oppblåst og kjenner mye rariteter i magen. Har bare lyst på usunn mat og snop:/
 
Puppene kjennes enda, kvalmen kjennes enda, ligamentsmerter/murringer, treeeeeeg mage, oppblåst, sover dårlig og mye trøtt, en sinnsyk luktesans, hodeverk og svimmel om jeg står lenge, nye er frøken sentimental som gråter fort og masse hormoner :p
 
Selv om jeg er kvalm til den store gullmedalje, vonde bryst og alt med seg. Så er jeg også veldig gla og takknemlig for endelig å være der jeg er nå :joyful: Kanskje litt rart, men nyter "plagene" litt :p hehe..
 
Det er akkurat sånn som meg det Hva gjør du for og ikke spise usunn mat og snop?
Ikke så mye:rolleyes: Jeg er nok litt for slapp til å gjøre noe med det, men jeg passer på å være aktiv hver dag så jeg ikke skal legge på meg unødvendig mye.
 
Jeg har hatt veldig ømme brystvorter hele veien, men det er borte nå. Er dette normalt? Kan det komme og så gå?
Samme skjedde med meg, og alt er normalt her i følge hcg målinger. Men puppene er fortsatt ømme da, riktignok varierer det også veldig i løpet av døgnet hvor ømme de er.. [emoji4]
 
Ja.. Gravid-psykotisk, har jeg begynt å kalle meg [emoji23] spent på å høre resultatet fra din siste hcg-prøve[emoji4]

Fikk vite at HCG hadde økt til 1060 på torsdag (6+1). Mandag (5+5) var prøven på 450. Er jo ikke helt på en dobling annet vært døgn, men den har iallefall økt.. Noen meninger om disse prøvene?
 
Back
Topp