Symptom tråd

Murrer mindre men merker det jobber innimellom og ligamentsmertene er kommet for fullt så må reise meg opp sakte og en smerte å nyse :p puppene er ømme igjen og kvalmen er av og på 7+0.
 
Jeg starter i uke 6 imorra. Er en uke siden idag jeg fant ut at jeg var gravid. Da hadde jeg utrolige mensensmerter og vanvittig ømme brystvorter. Nå er ikke de så ømme lenger og mensensmerter har avtatt. Kjenner det stikker litt av og til bare. Er det normalt at det kommer og går eller er det slik at man merker symptomene så godt i begynnelsen fordi kroppen prøver å fortelle deg at du er gravid?
 
Jeg starter i uke 6 imorra. Er en uke siden idag jeg fant ut at jeg var gravid. Da hadde jeg utrolige mensensmerter og vanvittig ømme brystvorter. Nå er ikke de så ømme lenger og mensensmerter har avtatt. Kjenner det stikker litt av og til bare. Er det normalt at det kommer og går eller er det slik at man merker symptomene så godt i begynnelsen fordi kroppen prøver å fortelle deg at du er gravid?

Noen har masse symptomer mens andre har nesten ingen mens de er gravide. Begge deler er like normalt:) og for noen kommer de og går.
Det kan hende du får litt flere symptomer om noen dager igjen men det er så vanskelig å si siden det er så individuelt:

Husker jeg har hatt mine perioder der de forsvinner og jeg får noia men så kommer de tilbake igjen.

Akkurat nå er mine symptomer at jeg er sliten og trøtt hele tiden, må ofte på do (plagsomt om natta), kvalm hvis jeg ikke har spist på lenge. Luktesansen har blitt sterkere.
 
- en veldig sterk kvalme som gjør at jeg sliter med maten. (Spyr heldigvis ikke) men føler meg ekstremt fyllasyk nesten hele tiden.
- tett i nesen
- ekstremt sliten, andpusten og trøtt ut av en annen verden.
- veldig ustabil i humøret.
- puppene er ømme
- kjempe oppblåst så sliter med bukser som er litt stramme mot magen.
- må tisse mye oftere.

Kan kopiere dine symptomer :-/
 
Begynt å få skikkelig morgenkvalme. Kaster ikke opp, men er suuuuprrkvalm inntil jeg får i meg litt mat.

Og så er jeg begynt å bli så svimmel. Skikkelig ugunstig på jobb, da man ofte må reise seg kjapt og løpe for å hjelpe pasienter :/
 
Hoff, jeg aner ikke. Vil ikke virke hysterisk..

Nå hørtes jeg veldig kvass ut, men legen min pusha ganske hardt for at gyn skulle se på meg pga smerter i en eggleder. Men sykehuset sto på sitt og sa nei. Med en historie med ex.u i familien (aldri hatt det selv) så var jeg redd for det og ville vite det før det ev gikk galt med egglederen. Men neida. Sykehuset mente det sikkert ikke var noe. Sånt godtar ikke jeg, jeg jobber i helsevesnet og bruker alt for mye tid på å diskutere med leger og sykehus som aldri tror det er noe galt med folk. Så jeg bare troppa opp på Kalnes på gyn, krevde en sjekk og det asap. Fikk ila en time, og alt var ok. Smertene kom av noe helt annet, men det kunne jo ikke de vite.
 
Ikke sant. Jobber i helsevesenet selv, så vet alt om det. Men føler meg allikevel helt maktesløs. Tror jeg må se de neste dagene og evt. ta en ny test. Fader altså..
 
Ømme bryst, svimmel når æ reise mæ å bynne å gå, tisse oftere å til min store fortvilelse så blir æ kvalm av sjokolade. Å den siste dær syns æ kan gå over fort altså.
 
Har en skikkelig merkelig følelse i magen... Ikke vondt egentlig, men føler litt sånn press som hvis man har blæra sprengfull
Og det dirrer liksom.. Vet at jeg ikke må tisse, siden det ikke går mer en to timer mellom dobesøkene [emoji12]
 
7+4 i dag. Større pupper og oppblåst [emoji23][emoji111] Samt litt mindre energinivå.
 
Samma her.. Pluss litt stikking i magen og dunking i halebeinet [emoji4] er du oppblåst døgnet rundt? Jeg er verst på kveld/natt..
Litt etter hvert måltid, men definitivt verst på kveld og natt her også. Føler meg 5 måneder på vei når jeg slapper av i magemusklene [emoji23][emoji85]
 
Back
Topp