Symptom tråd

Ikke sant. Jobber i helsevesenet selv, så vet alt om det. Men føler meg allikevel helt maktesløs. Tror jeg må se de neste dagene og evt. ta en ny test. Fader altså..

Hvordan går det???? <3
 
I dag føler jeg meg rett og slett ikke gravid. Har fortsatt vonde pupper, men ikke noe annet. Har til og med spist sunt i dag:p
 
Noen som har ett forslag på hvordan takle lukta ved matlaging? Sto og brakk meg når jeg skulle steke kylling i dag og måtte få gubben til å kutte opp for meg. Jeg måtte bare gå ut av kjøkkenet med de sykeste brekninger eks antall ganger[emoji29]
 
Dårlig :( Blødd i hele dag, type kraftig mens med masse smerter og koagler. Så her er det nok dessverre ikke noe liv lenger :'(

Ånei så utrolig trist!!! :( </3
Sender deg en kjempe klem [emoji173][emoji173]
 
Er 5+5 uker på vei nå[emoji5]️.

Mine symptomer:
- småkvalm
- trøtt
- skikkelig humørsvingninger
- vondt i brystene
- svake menssmerter

[emoji4]
 
Kvalm, svimmel, trøtt, ømme bryster, tørste, lett rørt og en overaktiv blære i dag [emoji6]
Gotta love it [emoji12]
 
Så veldig, veldig sur om dagen. Null tålmodighet og ikke lyst til noe. Bare ligge i fred. Funker dårlig med samboer, en treåring, jobb og skole. Ellers vonde pupper, svimmel og tung i underlivet.
 
Har vist slutta å sov å æ. E nattmenneske av natur å sovne ikke før i 1-3tida på natt uansett når æ legg mæ. Å har no bynt å våkne 6-8 tida på morran. La mæ 11.30 i går, sovna 02.tida å våkne kl 07 :(
Nok en trøtt å slapp dag i vente.
 
Ved forrige graviditet hadde jeg mensmurringer og stikking i nedre del av magen. Ikkje så veldig vondt, jeg bare følte at her vokste det noe liksom.

Denne gangen kjenner jeg ikke antydning til noen av delene, å det stresser meg litt.

Flere som ikkje kjenner noe? Har minimalt med andre symptomer også.
 
Ved forrige graviditet hadde jeg mensmurringer og stikking i nedre del av magen. Ikkje så veldig vondt, jeg bare følte at her vokste det noe liksom.

Denne gangen kjenner jeg ikke antydning til noen av delene, å det stresser meg litt.

Flere som ikkje kjenner noe? Har minimalt med andre symptomer også.
Hadde svake murringer uken rundt forventet mens. Ellers kjenner jeg så lite til noe som helst at jeg ofte "glemmer" at jeg er gravid.
 
Murringer i magen, hovne pupper, tørst og teit fordøyelse.
 
Har voksesmerter innimellom. Å veldig treg mage, er på do kanskje en gang i uka! Haha. Ellers i topp form å fortsatt null tegn til kvalmen [emoji4]
 
Hadde svake murringer uken rundt forventet mens. Ellers kjenner jeg så lite til noe som helst at jeg ofte "glemmer" at jeg er gravid.

Godt jeg ikke er den eneste. Hehe. Er litt kvalm i ny og ne, men det er det eneste jeg merker. Tror jeg må bestille en TUL for å få litt ro i sjelen.
 
Kvalm en sjelden gang.. trøtt og giddalaus (ligger for det meste på sofaen og sover og huset ser ikke ut i mine øyne), ømme pupper.. thats it tror jeg... jo og hekta på nesespray! Klarer ikke puste uten! Og tørst hele tiden
 
Kjennes ut som jeg er konstant fyllesyk, blir bedre utover dagen men herlighet så ubehagelig! :p
 
Akkurat nå for tiden er jeg mest trøtt, vonde pupper (må "bære" de ut på badet på morgenen :p ) og så sliter jeg veldig med blodtrykksfall
 
Kvalm en sjelden gang.. trøtt og giddalaus (ligger for det meste på sofaen og sover og huset ser ikke ut i mine øyne), ømme pupper.. thats it tror jeg... jo og hekta på nesespray! Klarer ikke puste uten! Og tørst hele tiden

Isj, er kjipt å ha det sånn. Jeg også ligger for det meste på sofaen og ser på alt som burde vært gjort. Og er tett i nesa. Hvilken nesespray bruker du?
 
Back
Topp