Hageblomsten
Forelsket i forumet
De er veldig hjelpsomme over telefon Vi skal på omvisning om noen uker, og da er det samtidig et fødselsforberedende kursOK, da prøver jeg å ringe imorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er veldig hjelpsomme over telefon Vi skal på omvisning om noen uker, og da er det samtidig et fødselsforberedende kursOK, da prøver jeg å ringe imorgen
Jeg fikk det når jeg gikk på fødselsforberedendekurs derHvordan får man omvisning på føden på tønsberg sykehus?
Ja, jeg benyttet meg av badekar som smertelindring på første.Noen som vet om de har mange badekar ? Varmt vann har god smertelindrende effekt på meg, så har veldig lyst å prøve badekar under fødselen
Hvor mange familierom har sykehuset i Vestfold? Ifølge NRK sin artikkel er det kun 3 hørtes veldig lite ut. vil jo ikke at pappaen skal bli kastet ut så snart lille er tørr
Vet det er sent svar, men kan jo være flere lurer på det samme. Det kan du brule til begge delerVet noen om de kun har badekar til smertelindring, eller funker de til vannfødsler og?
Det er 5 familierom. Men er det stort trykk hender det at de må gjøre om 1 eller 2 familierom til 2 mannsrom. Da er det en dobbeltseng i ene hjørnet pg en enkelt i andre. Mem det er store flotte rom.På en artikkel fra tb så står det at det er 4 familierom
Jeg hadde helt klart valgt tbg, men nå har ikke jeg vært på sykehuset i Skien.Står mellom Skien og Tønsberg så er litt usikker enda. Selv om Tønsberg er nærmest da