Da jeg fødte der for en måned siden synes jeg absolutt vi fikk god oppfølging på barsel. Lå på familierom med samboer og da skal man jo egentlig klare seg mye selv men føler de fulgte veldig godt opp likevel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet om de fortsatt har lystgass der?
Det var bra, skal dit forhåpentligvis i august så satser på dem har det da ogsåJa, det har de [emoji4]
Høres helt fantastisk ut!Fødte der i juli 2016 og når vi skal ha en til så er det der jeg skal føde igjen. Vi hade familierom, fikk mye hjelp og ble godt tatt vare på at jordmødre, folk i operasjonssalen, barnepleiere, leger, kjøkkenfolk og alle
Jeg savner å være der, det er sykt, men sant
Her er man trygge i enhver situasjon.
Stemmer det at man ikke kan ha besøk av besteforeldre når man er på barsel på Lillehammer?
Noen som har brukt pasienthotellfunksjon her? Eller finnes det ikke lenger? Og hvordan er opplevelsen av å føde her nå? Skal dit i mai om alt går bra.
Om familierom eller enerom er ledig så får barnefar overnatte. Ofte er barsel overfylt på Lillehammer Jeg havnet på firemannsrom. Noe av det verste jeg har vært med på!Hei. Er det noen som vet om barnefar får overnatte med mor på sykehuset etter fødsel? Hvordan er dette på Lillehammer?
Hei. Er det noen som vet om barnefar får overnatte med mor på sykehuset etter fødsel? Hvordan er dette på Lillehammer?
Takk for svar! vi bor litt over en time unna, så hadde vært det beste om han får overnatte med oss.Nå er det noen år siden j fødte, men jeg fikk enerom begge gangene!! Far sov hjemme - bodde i nærheten. Har du flaks er familierommet ledig. Det er noen rom i 9.etg, utenfor nyfødtintensiven - som kan lånes ut.
Oi, såpass. Vi bor litt over en times kjøring fra Lillehammer, så det beste hadde vært om han kunne overnatte. Da får vi booke et hotell i nærheten i værste fall. Takk for svar!Om familierom eller enerom er ledig så får barnefar overnatte. Ofte er barsel overfylt på Lillehammer Jeg havnet på firemannsrom. Noe av det verste jeg har vært med på!
Oi, såpass. Vi bor litt over en times kjøring fra Lillehammer, så det beste hadde vært om han kunne overnatte. Da får vi booke et hotell i nærheten i værste fall. Takk for svar!
Ja, ikke sant :-/ Vi bor 50 min unna. Det var kjedelig at han måtte dra fra oss. Følte ikke vi fikk være en familie. Fikk aldri noe privatliv. Enten måtte vi sitte på stua eller på firemannsrommet(hvor vi følte vi ikke kunne snakke og oppholde oss pga de andre damene).Oi, såpass. Vi bor litt over en times kjøring fra Lillehammer, så det beste hadde vært om han kunne overnatte. Da får vi booke et hotell i nærheten i værste fall. Takk for svar!