Sykehuset Innlandet, Lillehammer*

En tråd i 'Fødesteder i Norge' startet av Babyverden, 23 Nov 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Iselin❤️ Glad i forumet MayDay2021

Hvordan var det når du fødte? :):Heartred

2. Tritto Betatt av forumet Snøkrystallene2021❄️

Beklager sent svar, dagene ble plutselig fulle med en liten en I armene :dummy: da jeg var der (31.12-8.01) var det som jordmor hadde fortalt meg over. Men har skjønt at det ikke har vært sånn etterpå, så anbefaler å spørre på en termingruppe på Facebook! Der er det ferskere rapporter å få :joyful:

• Liker Liker x 1
  3. Sinéad Elsker forumet Marshmallows2021

Fødte i mars, og var kjempefornøyd! Pappa fikk komme inn fra start selv om jeg var 2cm, og vi fikk fødestue med en gang. Var styrtfødsel, så veldig glad for at jordmora tok en individuell vurdering!

Brukte bare lystgass, og den var helt gull. Fantastisk jordmor underveis i prosessen, jeg følte meg trygg og ivaretatt hele veien.

Vi fikk familierom på barsel, og ikke lov å gå ut. Men alle der var veldig behjelpelige og stakk innom også uten at vi ringte for å høre hvordan det gikk. Følte oss godt ivaretatt begge to. Fornøyd med fødselssamtale og fikk sjekk av underliv før vi dro.

Alt i alt en super opplevelse! Godt mulig vi hadde litt flaks oppi det hele, men er hvertfall veldig fornøyd.

Del denne siden