Sykehuset Østfold Kalnes

En tråd i 'Fødesteder i Norge' startet av Forumansvarlig Tamara, 18 Nov 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Libery Belle Blir kjent med forumet

Komfortabelt tøy og store gode truser. Man må selv hente mat i budfeten så greit med noe å gå dit i. Jeg brukte joggebukse,singlet, morgenkåpe og sandaler. Traff også noen i pysjamas. På rommet må jeg stort sett bare i truse og singlet og brukte morgenkåpe ved behov.

2. FrøkenMG Forumet er livet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Klær til å kunne gå til bufferen og reise hjem i, stort sett. Selv gikk jeg i myk bukse, løs singlet og en cardigan, stort sett. Syns det var kaldt på barsel (i romjula), så det var godt med et par sokker også.

3. rosamentos Glad i forumet

Takk for svar dere!

Leser mange steder at folk nærmest bor i nettingtruse og "pysjen" fra sykehuset. Var dette tilgjengelig på Kalnes?

4. FrøkenMG Forumet er livet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Ja. :) De har nettingtruser, store bind og nattbind på badet på rommene. Om det er tomt fyller de på hvis du ber om det. Jeg husker ikke om jeg fikk ny sykehusskjorte etter fødsel, men jeg antar det. Jeg syns det var godt å komme ut av den, men der er vi jo ulike. :)

5. Libery Belle Blir kjent med forumet

Jeg liker ikke å bruke lånte klær så brukte kun mine egne (bortsett fra nettingtrusen rett etter fødsel). Hadde det til og med i fødebrevet at jeg ønsket å bruke egne klær. Så ja, her er vi så ulike på hva vi liker. De har helt sikkert sykehusskjorter, men kan ikke si jeg husket at her så noen rundt i koridoren/buffeten ikled sånne.

Del denne siden