Utrolig fornøyd med fødeavdelingen på Kalnes. Flotte og flinke jordmødre og personell for øvrig. Det samme med barselvdelingen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
To tomler opp til føde/barsel på Kalnes. Fra første stund følte jeg meg godt tatt vare på og i trygge hender. Dyktige og hyggelige jordmødre og barnepleiere som gjorde alt de kunne for at vi skulle ha en god opplevelse rundt fødselen. Noe vi så absolutt hadde
Signerer så absolutt! Jeg er veldig glad jeg tilhører Kalnes. Jeg var tilsammen innlagt i 5 uker, og føler at jeg ikke kunne vært på et bedre stedDenne skriver jeg under på!
Ikke fornøyd med Kalnes!
Du får gjerne utdype litt mer om hva du mener... hva er det som gjør at du ikke er fonrøyd, om man kan spørre?
Tror rema1000 har noen lignende ? Litt usikkerHei alle sammen! Jeg fødte selv på Kalnes for 2 uker siden. Og siden den dagen vi kom hjem (omtrent) har jeg vært på jakt etter vaskeservietter lignende de som er på Kalnes. Altså tørre engangsservietter som man fukter i vann når man bytter bleie. Er det noen som har noen tips til hvor jeg kan kjøpe slike? Jeg har bare funnet de som er betydelig mindre og tynnere, både på apotek og matbutikker.
Jeg har vært der og sett, men finner bare de tynne små som vi har fått i bleiepakken. :-/Tror rema1000 har noen lignende ? Litt usikker
Hei alle sammen! Jeg fødte selv på Kalnes for 2 uker siden. Og siden den dagen vi kom hjem (omtrent) har jeg vært på jakt etter vaskeservietter lignende de som er på Kalnes. Altså tørre engangsservietter som man fukter i vann når man bytter bleie. Er det noen som har noen tips til hvor jeg kan kjøpe slike? Jeg har bare funnet de som er betydelig mindre og tynnere, både på apotek og matbutikker.
Å så kjekt! Mannen er faktisk på vei til Nordby akkurat nå! Hvilken av matbutikkene var de på? Det er vel 2 matbutikker der om jeg ikke husker feil?Nå husker ikke jeg helt hvordan de på kalnes så ut, men vi kjøpte noen i sverige som var 20x20 ca, hadde de i matbutikken på nordby
Supert, tusen takk for hjelpen! Da skal jeg få mannen til å kjøpe med noen slike!Ikke maxi mat men den andre Ligger der sammen med bleier og nan å sånt
Får håpe det er de riktige daSupert, tusen takk for hjelpen! Da skal jeg få mannen til å kjøpe med noen slike!
Ja, det er nok det. De er nok ikke helt like som de på Kalnes, for de bestiller nok utstyret de bruker i store pakninger fra egne leverandører. Men så lenge de er store, og myke så er det verdt å prøveFår håpe det er de riktige da