Sykehuset Østfold Kalnes

Leser om folk som er på innskriving på fødeavdelingen. Er det noe som praktiseres på Kalnes? Jeg har ikke hørt noe om det
 
Noen som vet datoen(e) for omvisning på fødeavdelingen?:confused:

Snakket nettopp med dem, og de setter opp ca 1 mnd før termin fikk jeg beskjed om :) Jeg skal inn 26.10, og har termin 21.11

Bare å ringe barselpoliklinikken, så setter de opp time for deg;)
 
Jeg skal på omvisning 6.10, termin 31,10
 
Noen som skal på visning på kalnes i desember? Og har en dato for fellesvisning? Eller er det sånn at man får hver vår time til det? :p
 
Hei. Jeg skal nok det i desember eller januar og fikk inntrykk av at de tar vel inn flere samtidig om det passer sånn. Jeg fikk bare beskjed om å ringe nermere. :p
 
Noen som skal på visning på kalnes i desember? Og har en dato for fellesvisning? Eller er det sånn at man får hver vår time til det? :p
Jeg har forhåpentligvis født til da og skal inn i oktober, men det tar inn grupper på 5 par tror jeg det er. Ca en mnd før termin. Så bare å ringe til barselpoliklinikken, så setter de deg opp
 
Stemmer d at barnefaren ikke har krav på fedrekvote (perm) om ikke mor har opparbeidet seg retten til foreldrepenger, men får engangstønad? Eller åssen er det?:confused:

Blir jo krig i huset bare fordi jeg 8kke kan det der..:mad:
 
Stemmer d at barnefaren ikke har krav på fedrekvote (perm) om ikke mor har opparbeidet seg retten til foreldrepenger, men får engangstønad? Eller åssen er det?:confused:

Blir jo krig i huset bare fordi jeg 8kke kan det der..:mad:

Stemmer nok at han ikke har krav på fedrekvote, men mener han har krav på fellesperioden så lenge han har opparbeidet seg rett til foreldrepenger selv. Men da er det vel også krav til at du er i aktivitet. Han kan jo lese litt om det selv på sidene til nav ;)
 
Fant ut at jeg kjenner tre stk. som fikk vite det ila. Siste året mens det lå i Fredrikstad, og det er vel de samme på Kalnes? Så kan jo håpe da at de sier noe likevel :D

Fredrikstad blad skriver en del om sykehuset Kalnes som ikke stemmer 100%. Det virker som om de er ute etter å finne mest mulig dritt om sykehuset. Kanskje det er et par som ikke har fått vite kjønnet fordi det ikke var mulig å se det pga vinkelen babyen lå i, og da blir det til at ingen får vite det :wacky: Jeg har to venninner som tok ultralyd der og de fikk vite kjønnet :p
 
Fredrikstad blad skriver en del om sykehuset Kalnes som ikke stemmer 100%. Det virker som om de er ute etter å finne mest mulig dritt om sykehuset. Kanskje det er et par som ikke har fått vite kjønnet fordi det ikke var mulig å se det pga vinkelen babyen lå i, og da blir det til at ingen får vite det :wacky: Jeg har to venninner som tok ultralyd der og de fikk vite kjønnet :p

Jeg fikk vite kjønn når jeg var der, ikke noe problem, jeg spurte bare på slutten når hun lurte på om det var noe mer vi ønsket å vite :) kjempe hyggelige flinke folk!
 
Fredrikstad blad skriver en del om sykehuset Kalnes som ikke stemmer 100%. Det virker som om de er ute etter å finne mest mulig dritt om sykehuset. Kanskje det er et par som ikke har fått vite kjønnet fordi det ikke var mulig å se det pga vinkelen babyen lå i, og da blir det til at ingen får vite det :wacky: Jeg har to venninner som tok ultralyd der og de fikk vite kjønnet :p
FB hater Sykehuset Østfold, virker det som... :confused:
 
Back
Topp