Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leser om folk som er på innskriving på fødeavdelingen. Er det noe som praktiseres på Kalnes? Jeg har ikke hørt noe om det
Noen som vet datoen(e) for omvisning på fødeavdelingen?
Jeg har forhåpentligvis født til da og skal inn i oktober, men det tar inn grupper på 5 par tror jeg det er. Ca en mnd før termin. Så bare å ringe til barselpoliklinikken, så setter de deg oppNoen som skal på visning på kalnes i desember? Og har en dato for fellesvisning? Eller er det sånn at man får hver vår time til det?
Stemmer d at barnefaren ikke har krav på fedrekvote (perm) om ikke mor har opparbeidet seg retten til foreldrepenger, men får engangstønad? Eller åssen er det?
Blir jo krig i huset bare fordi jeg 8kke kan det der..
Fant ut at jeg kjenner tre stk. som fikk vite det ila. Siste året mens det lå i Fredrikstad, og det er vel de samme på Kalnes? Så kan jo håpe da at de sier noe likevel
Fredrikstad blad skriver en del om sykehuset Kalnes som ikke stemmer 100%. Det virker som om de er ute etter å finne mest mulig dritt om sykehuset. Kanskje det er et par som ikke har fått vite kjønnet fordi det ikke var mulig å se det pga vinkelen babyen lå i, og da blir det til at ingen får vite det Jeg har to venninner som tok ultralyd der og de fikk vite kjønnet
FB hater Sykehuset Østfold, virker det som...Fredrikstad blad skriver en del om sykehuset Kalnes som ikke stemmer 100%. Det virker som om de er ute etter å finne mest mulig dritt om sykehuset. Kanskje det er et par som ikke har fått vite kjønnet fordi det ikke var mulig å se det pga vinkelen babyen lå i, og da blir det til at ingen får vite det Jeg har to venninner som tok ultralyd der og de fikk vite kjønnet
Ja, jeg de virker nesten litt furt fordi sykehuset har flyttet ut av FredrikstadFB hater Sykehuset Østfold, virker det som...
Det kan jo ligne Sarpsborg og Fredrikstad og ha en ordkrig daJa, jeg de virker nesten litt furt fordi sykehuset har flyttet ut av Fredrikstad