Svangerskaps Symptomer

Har også klart å vaske to runder tøy i dag med er skyllemiddel jeg tydeligvis ikke liker lenger :banghead: What to do? Er det innenfor å vaske på nytt???:hungover:

Definitivt!! Særlig hvis det er dine klær :hilarious:

Får ta en vurdering i morgen! Har spjelket døren til vaskerommet enn så lenge. Ringte og advarte samboeren på vei hjem fra jobb om at det STINKET nasty skyllemiddel i hele huset. Han skjønte ikke hva jeg pratet om da han kom hjem:hilarious:

Tror jeg også reagerer på lukt. Synes hele tiden det lukter fisk på forelesning, og det er ingen andre som kommenterer det :hilarious:

Får ta en vurdering i morgen! Har spjelket døren til vaskerommet enn så lenge. Ringte og advarte samboeren på vei hjem fra jobb om at det STINKET nasty skyllemiddel i hele huset. Han skjønte ikke hva jeg pratet om da han kom hjem:hilarious:
Hva slags type er det? :hilarious:

Det første jeg merket i uke 4/5 var mensenlignende murringer, så var bombesikker på at jeg skulle få mensen og ikke at jeg var gravid... :hilarious:

Har bare vært litt trøtt, men en god del oppblåst hele veien og kvalm hver dag siden 6+3 :grumpy: mer og mer kvalm for hver dag:shifty:

Er så støl rundt livmor at en skulle trodd at frøet var på størrelse med en klementin allerede. Kjenner livmora så godt når jeg tar på magen, den er så stor :hilarious:

Er så støl rundt livmor at en skulle trodd at frøet var på størrelse med en klementin allerede. Kjenner livmora så godt når jeg tar på magen, den er så stor :hilarious:
Hvor stor er den egentlig nå? Livmora altså. Tror vi er ca like langt på vei, er ikke du 5+noe?

Hvor stor er den egentlig nå? Livmora altså. Tror vi er ca like langt på vei, er ikke du 5+noe?
En tennisball fant jeg ut når jeg googla, den må være større enn det her :hilarious: er 5+2 ( 5+3 om 1,5 time :hilarious:)

edit: nei det var tydeligvis neste uke... så da vet jeg ikke!

Edit 2: leser alt fra liten grapefrukt til knyttet hånd så jeg aner ikke :hilarious: er ikke egentlig appelsin mer korrekt utrykk enn liten grapefrukt sånn størrelsesmessig? :hilarious:

En tennisball fant jeg ut når jeg googla, den må være større enn det her :hilarious: er 5+2 ( 5+3 om 1,5 time :hilarious:)

edit: nei det var tydeligvis neste uke... så da vet jeg ikke!
Sikkert noe litt mindre da :p har hørt en appelsin i uke 7, og synes det høres så stort ut mtp at det ikke vises enda

Er så redd for at jeg mister symptomer :arghh: Hvor ble det av de ømme puppene, liksom? Og ellers har jeg ikke hatt mye symptomer til nå..

De velkjente stikkene i puppene er kommet, men nå er jeg skikkelig støl og øm rett over skambeinet :shifty:

Kom kvalmen brått på dere? Eller litt og litt?

Kvaaaaaalm!!! Sykemeldt i to uker og slått rett ut av kvalmen. Lukter, anstrengelse, tanken på oppkast, egentlig alt gjør at jeg kaster opp. Krysser fingre for at det gir seg kjapt. Var ikke kvalm med nummer en i det heletatt!!

Kvaaaaaalm!!! Sykemeldt i to uker og slått rett ut av kvalmen. Lukter, anstrengelse, tanken på oppkast, egentlig alt gjør at jeg kaster opp. Krysser fingre for at det gir seg kjapt. Var ikke kvalm med nummer en i det heletatt!!
Bra du har en lege som tar deg på alvor i det minste :Heartred

4+3, brystene er forsatt litt ømme men overhodet ikke like vonde som de var. Kjenner mye mensmurringer, stikkinger og ubehag i magen :wacky:

Back
Topp