Svangerskaps Symptomer

Syk hodepine om dagen, samt spiser alt jeg kommer over og veldig trøtt. 7+0 :p
 
Trøtt og ømme nippler er vel det jeg har av symptomer.. litt stikking innimellom, og små uggen noen dager men kan absolutt ikke klage
 
Kvalmen var som en idiot som lå å lura i buska og bare overfallt meg. Nå blir jeg ikke kvitt den. Salt, tørr mat hjelper noe.
Kjenner litt innimellom, og tror det skal bygge seg opp, men det skjer aldri :p
 
Leste et sted at 1 av 3 slipper, og det tenker jeg skal være meg :hilarious: men klarer ikke helt å få det tallet til å stemme, virker som alle blir kvalm
Samme tenker jeg :p
 
  • Liker
Reactions: mto
Leste et sted at 1 av 3 slipper, og det tenker jeg skal være meg :hilarious: men klarer ikke helt å få det tallet til å stemme, virker som alle blir kvalm

Jeg har vært igjennom tre svangerskap og ikke vært kvalm i noen av de, så det kan gå:D nå er jeg bare 4 uker på vei, så vanskelig å si enda da.. :)
 
Er det bare meg som har fått ekstremt mye leamus i mageregionen?? Er dette et normalt symptom? :p
 
Føler meg ufattelig heldig egentlig når jeg ser hvor mange som sliter med kvalme :sorry: er selv veldig trøtt og kjenner livmoren vokser. Kun småkvalm når jeg ikke spiser når jeg kjenner jeg er sulten, men det er alt.
 
Er det noen andre som har smerter nederst i magen/nedentil som minner veldig om mensensmerter? Føler jeg har det mye mer denne gangen enn sist, husker jeg hadde det skikkelig frem til IKM sist men etter det kan jeg ikke huske så mye til om jeg hadde samme type smerte som nå :confused:
 
Er det noen andre som har smerter nederst i magen/nedentil som minner veldig om mensensmerter? Føler jeg har det mye mer denne gangen enn sist, husker jeg hadde det skikkelig frem til IKM sist men etter det kan jeg ikke huske så mye til om jeg hadde samme type smerte som nå :confused:
Ja jeg har :) det er nok livmoren som strekker seg :happy:
 
Er det noen andre som har smerter nederst i magen/nedentil som minner veldig om mensensmerter? Føler jeg har det mye mer denne gangen enn sist, husker jeg hadde det skikkelig frem til IKM sist men etter det kan jeg ikke huske så mye til om jeg hadde samme type smerte som nå :confused:
Jeg var sikker på at jeg skulle miste i går kveld, da det kom mens smerter med litt tak i, men gikk heldigvis over og ingen blødning. I dag har jeg bare litt murring, håper det er normalt
 
Jeg var sikker på at jeg skulle miste i går kveld, da det kom mens smerter med litt tak i, men gikk heldigvis over og ingen blødning. I dag har jeg bare litt murring, håper det er normalt

Samme her faktisk, syns de var litt kraftigere igår :eek:
 
Kom på en annen snodig ting, jeg pleier å ha ekstremt søtsug men det er helt bortevekk nå. Veldig deilig det da men hadde virkelig sett frem til å kose meg med litt digg denne helgen, og har jo forsåvidt spist litt, men det er jo ikke like godt når man ikke har søtsug :hilarious::grumpy:
 
Er det noen andre som har smerter nederst i magen/nedentil som minner veldig om mensensmerter? Føler jeg har det mye mer denne gangen enn sist, husker jeg hadde det skikkelig frem til IKM sist men etter det kan jeg ikke huske så mye til om jeg hadde samme type smerte som nå :confused:
Jeg har hatt veldig mye murringer og direkte sterke menssmerter på og av fra før positiv test. Var derfor brennsikker på at mensen var på vei, for det kjentes akkurat ut som mensen før jeg testet. Det er nok ganske vanlig :)
 
Kvalmen har virkelig begynt å ta seg opp, er trøtt som en dupp, mye murringer, ømme, hovne pupper og har gått opp en BH størrelse :p
 
Jeg fryser så og si konstant. Helt fryktelig hvor frossenpinne en har blitt... Sover med ullgenser, bukse og skikkelig tykke ullsokker.
 
Back
Topp