Svangerskaps Symptomer

Sykt trøtt om dagene! Å tidvis små kvalmen:p starter dagen med en ritz kjekt, så er mye gjort :D
 
Er det virkelig mulig at æ e gravid?? Tok denne inatt, har vært så dårlig siste 3 uken. Men trudd det va på grunn av metformin ( har pcos).
Har selvfølgelig ikke fått sove igjen etter testen, alt før mange følelsa og tanka. ☺️
 

Vedlegg

  • IMG_20191129_032957.jpg
    IMG_20191129_032957.jpg
    13,5 KB · Visninger: 34
Er det virkelig mulig at æ e gravid?? Tok denne inatt, har vært så dårlig siste 3 uken. Men trudd det va på grunn av metformin ( har pcos).
Har selvfølgelig ikke fått sove igjen etter testen, alt før mange følelsa og tanka. ☺️

Jeg vil ikke si det bare er mulig, jeg vil si du er gravid jeg :happy: Gratulerer!
 
Er det virkelig mulig at æ e gravid?? Tok denne inatt, har vært så dårlig siste 3 uken. Men trudd det va på grunn av metformin ( har pcos).
Har selvfølgelig ikke fått sove igjen etter testen, alt før mange følelsa og tanka. ☺️
Skikkelig positiv og den der☺️Gratulerer så mye!
 
Puppene er litt mindre vonde, men har vokst litt:wideyed: Mannen kommenterte at nå var de blitt mer en en håndfull som de vanligvis er. Ellers fortsatt trøttesen mange dager. Fyllesykefølelsen har gått litt over. Tror det er fordi jeg har bevisst jobbet mindre og ikke jobbet overtid/helger i tillegg til vanlig jobb.
 
Trøtt, må sove litt i lunsjtider. Veldig sulten, spiser annenhver time for å unngå kvalme. Treg og vond mage :rolleyes: Litt mindre ømme pupper nå, fryser fortsatt lett.
 
Kvalmen kom i dag- woho! Skal ha dobbelttime gym etter lunch med VGS-elever. Gleder meg :arghh:
 
Har ingen :facepalm: kun murringer på kvelden og tisser ofte
 
Back
Topp