Svangerskaps Symptomer

Det strekker litt i lysken på meg, noen som har opplevd det samme? Lusken ig lutt ned på innsiden av låret o_O
 
Jeg kjenner stikk "der nede" og er veldig trøtt. Ellers føler jeg meg helt fin. Men er bare 4+0 enda.
 
Jeg er direkte anpusten hele tiden...flere som opplever det eller? Føler jeg har løpt maraton hver gang jeg går opp trappen :hilarious: Hjelper jo ikke at jeg er veldig tett i nesa også... :hilarious:
 
Jeg nyser flere ganger om dagen, gjerne opp til 10 ganger, prøvde å Google og ser mange har lurt på det samme, og virker som det kan være er gravitetssymptom:hilarious: noe med sensitive slimhinner eller noe. Kroppen er wierd
 
Jeg nyser flere ganger om dagen, gjerne opp til 10 ganger, prøvde å Google og ser mange har lurt på det samme, og virker som det kan være er gravitetssymptom:hilarious: noe med sensitive slimhinner eller noe. Kroppen er wierd
Samme her :p
 
Det strekker litt i lysken på meg, noen som har opplevd det samme? Lusken ig lutt ned på innsiden av låret o_O

stikker ganske bra hvertfall på ene siden av lysken hos meg i dag. Men forsvinner fort igjen. Tror deg er ligamentene som strekker seg som vi kjenner.
 
Har fått en haug av symptomer! Fryser konstant, oppblåst som en svææær ballong, menssmerter, sover ekstremt dårlig, kjeeeempetrøtt, tisser heeele tiden. Så nå venter jeg bare på kvalmen... nesten så jeg håper den kommer snart for jeg spiser helt enormt mye da jeg også har fått en helt sjuk matlyst... (kommer til å angre på det med kvalmen, for jeg hadde alvorlig kvalme sist, har bare glemt hvor ille det var).
 
Dårlig søvn, generelt sliten. Tisser hele tiden, men drar til lege i morgen da jeg mistenker UVI. Dere som har flere, har dere opplevd at bekkenet ikke ble så ille som forrige graviditet? Sist klarte jeg ikke å gå de siste månedene, og gruer meg skikkelig dersom det skal bli like ille denne gangen..
 
Flere enn meg som sliter med smerter mellom skulderbladene? Blir så sykt fort sliten der
 
4+4 i dag og sliter med kvalme. Gjorde det forrige svangerskap også, men da forsvant det etter uke 12,så krysser fingrene :wacky:
 
Leste et sted at 1 av 3 slipper, og det tenker jeg skal være meg :hilarious: men klarer ikke helt å få det tallet til å stemme, virker som alle blir kvalm
Gjett hvem som ble kvalm i dag? Så da blir nok ikke jeg en av de som slipper :p
 
Back
Topp