Ja, folk lukter helt skrekkelig altså... særlig når de begynner å spise feit julemat som de ikke er vant tilÅ faen da. Og jeg skal til Oslo i slutten av mnd igjen og starter å bli sensitiv for lukt![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, folk lukter helt skrekkelig altså... særlig når de begynner å spise feit julemat som de ikke er vant tilÅ faen da. Og jeg skal til Oslo i slutten av mnd igjen og starter å bli sensitiv for lukt![]()

What to do? Er det innenfor å vaske på nytt???
Definitivt!! Særlig hvis det er dine klærHar også klart å vaske to runder tøy i dag med er skyllemiddel jeg tydeligvis ikke liker lengerWhat to do? Er det innenfor å vaske på nytt???
![]()

Definitivt!! Særlig hvis det er dine klær![]()

Hva slags type er det?Får ta en vurdering i morgen! Har spjelket døren til vaskerommet enn så lenge. Ringte og advarte samboeren på vei hjem fra jobb om at det STINKET nasty skyllemiddel i hele huset. Han skjønte ikke hva jeg pratet om da han kom hjem![]()

Hva slags type er det?![]()

mer og mer kvalm for hver dag
Aldri lukter påComfort Honeysuckle and Sandalwood
Men som sagt, digget det i sommer![]()
jeg her dilla på den comfort nordic scents mandarin og hylleblomst 
Hvor stor er den egentlig nå? Livmora altså. Tror vi er ca like langt på vei, er ikke du 5+noe?Er så støl rundt livmor at en skulle trodd at frøet var på størrelse med en klementin allerede. Kjenner livmora så godt når jeg tar på magen, den er så stor![]()
En tennisball fant jeg ut når jeg googla, den må være større enn det herHvor stor er den egentlig nå? Livmora altså. Tror vi er ca like langt på vei, er ikke du 5+noe?
er 5+2 ( 5+3 om 1,5 time
)
er ikke egentlig appelsin mer korrekt utrykk enn liten grapefrukt sånn størrelsesmessig? 
Sikkert noe litt mindre daEn tennisball fant jeg ut når jeg googla, den må være større enn det herer 5+2 ( 5+3 om 1,5 time
)
edit: nei det var tydeligvis neste uke... så da vet jeg ikke!
Se ny edit overSikkert noe litt mindre dahar hørt en appelsin i uke 7, og synes det høres så stort ut mtp at det ikke vises enda

Hvor ble det av de ømme puppene, liksom? Og ellers har jeg ikke hatt mye symptomer til nå..
Bra du har en lege som tar deg på alvor i det minsteKvaaaaaalm!!! Sykemeldt i to uker og slått rett ut av kvalmen. Lukter, anstrengelse, tanken på oppkast, egentlig alt gjør at jeg kaster opp. Krysser fingre for at det gir seg kjapt. Var ikke kvalm med nummer en i det heletatt!!