Svangerskaps Symptomer

Har vært trøtt nå i en uke, men ikke sikker på om det er pga høsten og mørket og stress eller graviditeten. Vil sove på jobb, sover når jeg kommer hjem, legger meg til å sove halv ti på kvelden. Kan dette fortsette?
Ellers har jeg småmurringer i magen og i korsryggen. Og masse kviser:grumpy:
(4+6 i dag).

Jeg har myyye murringer, og har hatt det i en ukes tid. Stressende, fordi jeg med en gang får assosiasjoner til SA, og klarer ikke helt å tenke at det er gravid-symptomer. Ellers har jeg begynt å bli kvalm, veldig trøtt og skikkelig frossen på kveldstid spesielt. Etter flere års prøving og 7 innsett med IVF ønsker jeg alle symptomer av mer eller mindre behagelig karakter hjertelig velkommen! :)
Akkurat sånn føler jeg det og! Vårt 7-innsett og, får håpe det er vårt lykketall ❤️

Akkurat sånn føler jeg det og! Vårt 7-innsett og, får håpe det er vårt lykketall ❤️
Å, ja la oss virkelig håpe det!!! Nummer 7 MÅ være lykketallet!Hvordan er det med deg nå? Har akkurat vært og tatt blodprøve, så nå er det bare å vente i altfor mye spenning til i morgen ettermiddag.

Å, ja la oss virkelig håpe det!!! Nummer 7 MÅ være lykketallet!Hvordan er det med deg nå? Har akkurat vært og tatt blodprøve, så nå er det bare å vente i altfor mye spenning til i morgen ettermiddag.
Helt greit egentlig. Startet med blodprøve på 1200 så 2400. Neste var på 3800 så ikke helt dobling, men etter 1200 kan det gå 3 dager. Tatt siste prøve idag, er den grei imorgen skal vi ta det med ro til TUL 20/11.

hvor langt på vei er du? :)

Helt greit egentlig. Startet med blodprøve på 1200 så 2400. Neste var på 3800 så ikke helt dobling, men etter 1200 kan det gå 3 dager. Tatt siste prøve idag, er den grei imorgen skal vi ta det med ro til TUL 20/11.

hvor langt på vei er du? :)
Det må vel være bra stigning det? Har selv lest meg opp i mente om HCG nivåer, men det er jo ikke 100% til å bli klok på det heller! For en tortur den ventingen og uvissheten altså! Jeg er 5+1. Du da? Her blir det TUL 25, hvis ikke noe drastisk har skjedd før det. Det er på bursdagen til sønnen min, så da må det jo bare bli gode nyheter!

Det må vel være bra stigning det? Har selv lest meg opp i mente om HCG nivåer, men det er jo ikke 100% til å bli klok på det heller! For en tortur den ventingen og uvissheten altså! Jeg er 5+1. Du da? Her blir det TUL 25, hvis ikke noe drastisk har skjedd før det. Det er på bursdagen til sønnen min, så da må det jo bare bli gode nyheter!
Er innafor ja, spent på den siste! Er 6+5, men føler jeg blir satt tilbake av en eller annen grunn..

På bursdagen ja, da må det være gode nyheter :D

Samboeren min så rart på meg i sted når det var fem minutter siden vi hadde spist middag, jeg sa jeg var sulten igjen og heiv nedpå et skolebrød :hilarious:
Hahaha slik er det hos meg også, spiser helt til jeg har vondt :hilarious:

Last edited:
For Guds skyld ikke klag til legen på fravær av symtomer. Den har jeg fått ett realt spark i ræva av i dag så her sitter jeg da med bekkenløsning ish, spy og sikre oppstøt hele tiden så jadda den satt

Hormonsyk.no her :wideyed: begynte nesten å gråte da en dame ble sint på meg for legen hennes hadde lagt inn feil resept til henne :(

Nå har luktesansen min klikka helt. Synes det lukter søppel og bæsj i huset, og vi hadde storrengjøring på søndag! :hilarious:

Haha samme. På jobb klaga jeg på en hysterisk stygg lukt og alle bare "hva faen snakker du om??"
Har sluttet å puste med nesa når jeg går forbi folk, åpner kjøleskaper osv

Hahah! Jeg mistenkte samboeren for å slippe lydløse i min retning, han ristet bare oppgitt på hodet og mente at det isåfall var meg selv :hilarious::hilarious:

Haha samme. På jobb klaga jeg på en hysterisk stygg lukt og alle bare "hva faen snakker du om??"
Har sluttet å puste med nesa når jeg går forbi folk, åpner kjøleskaper osv
I forrige svangerskap så fløy jeg fra sør til nord i romjula og folk luktet så vondt!!! Sur julemat, svette og promp... det var så vemmelig å sitte på det flyet de to timene :puke

Back
Topp