Svangerskaps Symptomer

Oppblåst og en levende gå-sakte aksjon! At det går an å være så treig, uengasjert og ukonsentrert :eek: ahh, jeg vil gjøre ting!! :p

Eneste «symptom» jeg har er at jeg er litt «rar» i ryggen. Har hatt stikkinger/iling i høyre lyske idag. Er 6+4. Drit nervøs og ønsker meg fler symptomer, men vet jeg vil angre om jeg får den fæle kvalmen! Våkner hver morgen av at jeg holder på å tisse på meg, og og er sykt trøtt og sliten. Sover dårlig.

er jo gravid igjennom IVF så man blir nok litt ekstra redd da.

Har i grunn visst at jeg var gravid helt siden eggløsning :hilarious: Men veldig ømme og større pupper (begynt å avta litt i smerte nå:bored:), murringer, hadde en dag med svimmelhet og bt-fall, og ikke minst trøtthet. Men jobber natt, elsker å sove og er generelt døgnvill, så kan jo ha noe med det å gjøre også :hilarious:

Har egentlig ingen symptomer :rolleyes: annet enn at det stikker i livmora når jeg nyser og at jeg får en tåre i øyekroken av å tenke på at jeg ikke får røre salamien i kjøleskapet :shifty:

Har egentlig ingen symptomer :rolleyes: annet enn at det stikker i livmora når jeg nyser og at jeg får en tåre i øyekroken av å tenke på at jeg ikke får røre salamien i kjøleskapet :shifty:
Gilstad har en salami gravide kan spise, den er kokt :happy:

Eneste «symptom» jeg har er at jeg er litt «rar» i ryggen. Har hatt stikkinger/iling i høyre lyske idag. Er 6+4. Drit nervøs og ønsker meg fler symptomer, men vet jeg vil angre om jeg får den fæle kvalmen! Våkner hver morgen av at jeg holder på å tisse på meg, og og er sykt trøtt og sliten. Sover dårlig.

er jo gravid igjennom IVF så man blir nok litt ekstra redd da.
Da har du jo noen symptomer :Heartred Du er nok ekstra stressa pga den mange reisen dere har vært igjennom! Når skal du på TUL? :happy:

Kvalm, ømme pupper, mensmurring, sulten, trøtt og slapp, luft i magen...
Føler meg som et oppblåsbart luftslott der lufta siger ut konstant :hilarious:

Jeg kjenner egentlig nesten ingenting. Har kjent antydning til kvalme, men så går det over igjen. Selv om det ville vært greit å virkelig føle meg gravid, så kan jeg godt gå igjennom graviditeten uten noen plager altså :hilarious:

Samme her :hilarious: håper ikke det fortsetter sånn:shifty:

Håper også det gir seg snart... Kan bli et langt svangerskap hvis jeg skal gå og være skrubbsulten i typ 8 mnd til :nailbiting: Men, så lenge jeg ikke blir kvalm av å være sulten får det vel være greit :p

Håper også det gir seg snart... Kan bli et langt svangerskap hvis jeg skal gå og være skrubbsulten i typ 8 mnd til :nailbiting: Men, så lenge jeg ikke blir kvalm av å være sulten får det vel være greit :p

hehe, det er helt sant :hilarious: sist svangerskap fikk jeg hypermessis og var mye innlagt på sykehus, håper virkelig jeg slipper det denne gangen :)

Back
Topp