Svangerskaps Symptomer

Nå fikk jeg murringer i korsryggen, kan være symptomer, kan være at jeg bare er sliten.

Uansett var det verdt å bruke ett innlegg på. Man er da proff.

Fint å lese om alle symptomer og klager her inne. Jeg er drita lei allerede, og er «bare» kommet 7+1. Jeg er kvalm hele tiden, uendelig trøtt og verker konstant i korsrygg. I tillegg er jeg oppblåst og livmoren kjennes ut som en ballong.. :wtf: Jobb er slitsomt, og livet generelt er slitsomt. Varer dette liksom svangerskapet ut? Det har jeg ikke tålmodighet til kjenner jeg :shifty:

Jeg har myyye murringer, og har hatt det i en ukes tid. Stressende, fordi jeg med en gang får assosiasjoner til SA, og klarer ikke helt å tenke at det er gravid-symptomer. Ellers har jeg begynt å bli kvalm, veldig trøtt og skikkelig frossen på kveldstid spesielt. Etter flere års prøving og 7 innsett med IVF ønsker jeg alle symptomer av mer eller mindre behagelig karakter hjertelig velkommen! :)

Er så spent på hva slags symptomer som dukker opp de neste ukene. Forrige svangerskap var jeg sykemeldt 7 mnd pga ekstrem slapphet og bt-fall. Fungerte ikke i det hele tatt. Håper jeg slipper akkurat de symptomene denne gangen, men hadde antydning for et par dager siden :banghead::arghh:

Halsbrann, oppblåst mage å humørsvingninger til tusen :shifty:

Å stuptrøtt, alltid midt på dagen også :yuck:

Jeg skal aldri mer klage over lite symptomer.

Fy faen for en kvalme. Jeg våknet flere ganger i natt av at jeg var dårlig.

Lurer på om jeg må ink og snakke med sjefen idag ja....
Ble sykemeldt i går med HG igjen som i forrige svangerskap. Ringte sjefen med det samme og bare sa det som det var. Sist gikk det ikke over før etter fødsel, så jeg er ikke videre optimistisk ..

Ble sykemeldt i går med HG igjen som i forrige svangerskap. Ringte sjefen med det samme og bare sa det som det var. Sist gikk det ikke over før etter fødsel, så jeg er ikke videre optimistisk ..
Fikk du lang sykemelding?

Sitter her på kontoret og knasker tørre salte knekkebrød som en dust. Må nok fortelle sjefen det idag. Gruer meg enda som faen. Vært ansatt 2 mnd

Fikk du lang sykemelding?

Sitter her på kontoret og knasker tørre salte knekkebrød som en dust. Må nok fortelle sjefen det idag. Gruer meg enda som faen. Vært ansatt 2 mnd
Kommer til å gå kjempebra :D Sjefen er nok veldig klar over at folk blir gravide!

Ny oppdagelse! Kvalmen er vanvittig om jeg ligger på venstre side, den er akseptabel når jeg ligger på ryggen og er behagelig når jeg ligger på høyre side

Flere enn meg som har fått løs mage? Får skikkelig kramper rett etter mat, og så må jeg på do kort tid etter :hungover:

Back
Topp