Oppblåst og en levende gå-sakte aksjon! At det går an å være så treig, uengasjert og ukonsentrert
ahh, jeg vil gjøre ting!! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men veldig ømme og større pupper (begynt å avta litt i smerte nå
), murringer, hadde en dag med svimmelhet og bt-fall, og ikke minst trøtthet. Men jobber natt, elsker å sove og er generelt døgnvill, så kan jo ha noe med det å gjøre også 
Gilstad har en salami gravide kan spise, den er koktHar egentlig ingen symptomerannet enn at det stikker i livmora når jeg nyser og at jeg får en tåre i øyekroken av å tenke på at jeg ikke får røre salamien i kjøleskapet
![]()

Da har du jo noen symptomerEneste «symptom» jeg har er at jeg er litt «rar» i ryggen. Har hatt stikkinger/iling i høyre lyske idag. Er 6+4. Drit nervøs og ønsker meg fler symptomer, men vet jeg vil angre om jeg får den fæle kvalmen! Våkner hver morgen av at jeg holder på å tisse på meg, og og er sykt trøtt og sliten. Sover dårlig.
er jo gravid igjennom IVF så man blir nok litt ekstra redd da.
Du er nok ekstra stressa pga den mange reisen dere har vært igjennom! Når skal du på TUL? 
Onsdag 20Da har du jo noen symptomerDu er nok ekstra stressa pga den mange reisen dere har vært igjennom! Når skal du på TUL?
![]()
WHAT?!Gilstad har en salami gravide kan spise, den er kokt![]()
Fantastisk! Står det på den at den er kokt?Ja det er jo noen dager tilOnsdag 20![]()
jeg hater venting.... håper du får litt kvalme snart sånn at du får roet deg litt 
Jepp!WHAT?!Fantastisk! Står det på den at den er kokt?
Jeg er så sulten!!! Spiser plutselig alt jeg kommer over....
Jeg også! Spiser middag og så fem minutter senere føles det som om jeg ikke har spist på en uke?![]()
håper ikke det fortsetter sånn

Samme herhåper ikke det fortsetter sånn
![]()
Men, så lenge jeg ikke blir kvalm av å være sulten får det vel være greit Jeg også! Spiser middag og så fem minutter senere føles det som om jeg ikke har spist på en uke?![]()
Mannen bare rister på hodet når jeg spiser igjenSamme herhåper ikke det fortsetter sånn
![]()

Håper også det gir seg snart... Kan bli et langt svangerskap hvis jeg skal gå og være skrubbsulten i typ 8 mnd tilMen, så lenge jeg ikke blir kvalm av å være sulten får det vel være greit
![]()
sist svangerskap fikk jeg hypermessis og var mye innlagt på sykehus, håper virkelig jeg slipper det denne gangen Mannen bare rister på hodet når jeg spiser igjen![]()

hehe, det er helt santsist svangerskap fikk jeg hypermessis og var mye innlagt på sykehus, håper virkelig jeg slipper det denne gangen
![]()