Haha, de skjønner ikke såntSamboeren min så rart på meg i sted når det var fem minutter siden vi hadde spist middag, jeg sa jeg var sulten igjen og heiv nedpå et skolebrød![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, de skjønner ikke såntSamboeren min så rart på meg i sted når det var fem minutter siden vi hadde spist middag, jeg sa jeg var sulten igjen og heiv nedpå et skolebrød![]()

Det skjønner jeg, krysser fingrene for at du slipper det nå!![]()

Jobb er slitsomt, og livet generelt er slitsomt. Varer dette liksom svangerskapet ut? Det har jeg ikke tålmodighet til kjenner jeg 
må vel være en mellom ting, kan jo ikke spise meg ihjel heller![]()

Jeg også!! Har en kjempe rar kroppstemperatur.. Varm, kald, varm.... Hodepine fra en annen verdenJeg var også oppe klokken 5, selv om jeg er stuptrøtt![]()
Ble sykemeldt i går med HG igjen som i forrige svangerskap. Ringte sjefen med det samme og bare sa det som det var. Sist gikk det ikke over før etter fødsel, så jeg er ikke videre optimistisk ..Jeg skal aldri mer klage over lite symptomer.
Fy faen for en kvalme. Jeg våknet flere ganger i natt av at jeg var dårlig.
Lurer på om jeg må ink og snakke med sjefen idag ja....
Fikk du lang sykemelding?Ble sykemeldt i går med HG igjen som i forrige svangerskap. Ringte sjefen med det samme og bare sa det som det var. Sist gikk det ikke over før etter fødsel, så jeg er ikke videre optimistisk ..
Kommer til å gå kjempebraFikk du lang sykemelding?
Sitter her på kontoret og knasker tørre salte knekkebrød som en dust. Må nok fortelle sjefen det idag. Gruer meg enda som faen. Vært ansatt 2 mnd
Joda bare jeg som dramatiserer.Kommer til å gå kjempebraSjefen er nok veldig klar over at folk blir gravide!
Hehe, så da er det ikke stor fare for at hun er gravid i det minsteJoda bare jeg som dramatiserer.
Når det er sagt er vi 2 kvinnfolk i firma av 60 totalt. Hun andre er 55![]()

3 uker i første omgangFikk du lang sykemelding?
Sitter her på kontoret og knasker tørre salte knekkebrød som en dust. Må nok fortelle sjefen det idag. Gruer meg enda som faen. Vært ansatt 2 mnd