SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

sånn, da var råtassen i seng[8D] så langt har hun vært oppe 2,5 timer idag. hihi, søvn avler søvn- hun legger seg før 18.00 og vi står ikke opp før tidligst 09.00[:D]
 
Da var duppen over. Hvor lenge sov han,? En halvtime eller noe.. Jessda.. [&o]
 
 
 
Angelica har vært overraskende lett og legge i dag, kan være fordi jeg ikke tvinger henne til og sove før hun egentlig vil. Hun sover ikke lange lurene da, tipper hun snart våkner nå:/
 
Hun sover fortsatt, kanskje jeg har knekt "koden" *bankibordet*:D
 
Da lurer jeg på om jeg skal tørre og prøve begynne vaske badet, det trengs..
 
Hmm..
Jeg tror jeg aldri kommer til knekke sove koden.. hehe..
 
Lykke til med vasking av badet[:D]
 
Jeppsipepsi sjokodeisi pleier jeg å si til snuppa
 
wanna feel the beat with somebody
 
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
 
[:)]
 
Nå skal jeg lage pannekakerøre.. [:o][8D]
 
Nei, nå tror jeg jeg går og legger meg litt med snuppa og ser om hun vil sove. Det vil hun sikkert ikke, for hun er helt i hundre. Men jeg må prøve for jeg er helt zombie.
 
tid for å laga middag her.....taco gryte va på barseltreff å fikk tex mex suppe....kan vel bli litt mye taco
men kan for all del ikkje vika fra ukesmenyen[8D][8D]
 
ORIGINAL: ToSmå2010

Hmm..
Jeg tror jeg aldri kommer til knekke sove koden.. hehe..

Lykke til med vasking av badet[:D]

 
Hun sov faktisk 1,30 timer og det er leeenge til og være ho. Jeg fikk vasket bad og greier, så nå er det rent og pent;)
 
hihi, tviler på at jeg har knekt sovekoden, ho var sikkert bare veldig trøtt siden hun har sovet sykt dårlig de siste dagene:P Meen, lov og håpe:D
 
Da var pannekakerøra lagd.. Det var jo fort gjort i en port[:D]
 
Så nå sitter jeg å venter på at snuppa skal komme fra bhg. *mamma som henter henne idag* Og lillegutt ligger å krangler med leka si.. [8|][8D]
 
wiiii, pakke fra Nelly.com er kommet[:D] da skal jeg ned og hente den etter home and away[;)]
 
ORIGINAL: Stella10

wiiii, pakke fra Nelly.com er kommet[:D] da skal jeg ned og hente den etter home and away[;)]

 
Hva har du kjøpt?[:)]
 
ORIGINAL: ToSmå2010

ORIGINAL: Stella10

wiiii, pakke fra Nelly.com er kommet[:D] da skal jeg ned og hente den etter home and away[;)]


Hva har du kjøpt?[:)]


kjøpt 2 kjoler og et par sko.[:D]
 
Står å lager middag[:D]
 
Back
Topp