SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

Æsj tannverk er no skikkelig dritt.. Det har jeg og.. Skulle vært hos tannlegen igår, ,men kom meg ikke dit[>:]
 
Så må få meg ny time ja.. Hater tannlegen[:-]
 
 
æsj.....urk....kjipt me tannverk

Eg ska i møte me tannlegen min nå men d bler i koseligt lag[:)]
Me går nemeli i samme barselgruppe...hehe!! Å nå ska me gå å kose oss
på barseltreff[:D][:D]
 
god morgen jenter, i dag er det kontroll på ahus og akupunktur på ettermiddagen.. håper det hjelper[:D]
 
God morgen! I dag skal jeg på pilates og etterpå er planen å vaske kjøkkenet.

Dere med tannverk må jo komme dere til tannlegen, ellers blir det bare værre!

Ha en super dag!
 
god morgen. Idag skal det ryddes og vaskes her i heimen:)

Ha en fin dag:)

Ps: 1000 innlegg idag;)
 
Idag skal jeg støvsuge.. Og skifte på sengene..
Men det er så mye bedre å bare slappe av[8D]
 
nå er det Dr.Phil [:D]
 
Jeg prøver å mentalt forberede meg til at andy kanskje må ha gips[&:]
Vi tror og håper selvsagt at hun slipper, men da hun fikk frejkas pute kom det som et sjokk, så denne gangen vil jg være forberedt på at det er en mulighet[:-]
 
Snupza våkner snart, da er det Dags for grøt:) flaskeprøving var ikke vellykket:( Hmmmm... Vennligst prøv igjen senere...[8D]
 
lol, jeg har ikke skrevet på bloggen på leeenge, orker ikke om dagen[8D] best å fjerne den fra signaturen min tror jeg...
 
venter på at Erik skal våkne... vi må dra snart... er ikke det typisk at de sover så godt når de ikke skal hihi [;)]
 
kan vel ikke klage... får nyte stillheten litt til... kl 12 må jeg vekke han [:)]
 
ORIGINAL: *Kassika*

Snupza våkner snart, da er det Dags for grøt:) flaskeprøving var ikke vellykket:( Hmmmm... Vennligst prøv igjen senere...[8D]

vi testet flaske igjen igår, men hun ble kjempesur og ninjaet puppen og nektet å slippe den igjen. Flaske-nei takk [:)]
 
ORIGINAL: aea

venter på at Erik skal våkne... vi må dra snart... er ikke det typisk at de sover så godt når de ikke skal hihi [;)]

veldig typisk. Får håpe han er i godt humør etterpå da[:D]
 
ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: aea

venter på at Erik skal våkne... vi må dra snart... er ikke det typisk at de sover så godt når de ikke skal hihi [;)]

veldig typisk. Får håpe han er i godt humør etterpå da[:D]


ja :) merkelig nok er det slik at hvis han sover 30 min så er han strålende fornøyd, er det lengere enn 30 min blir han litt sutrete... hmmm har sikkert noe med søvnfaser å gjøre
 
merker at minuttene går kjempesakte.... hadde jeg hatt dårlig tid ville det vært omvendt [:D] hehe
 
god dag idag[:D]
 
Deilig, fikk sove en time ekstra i dag! GUtten sov helt til halv 9, han vokner vanligvis mellom halv 7 og halv 8![:D]
 
Back
Topp