SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

jeg pleier å kalle knekkebrød for knasebrød fordi jeg synes det høres morsommere ut[8D]
 

I would go to town on this hawt thingy
 
Life's messed up and the you die,
so fuck the world and let's get high!

(Neida, slapp av, dette er kun for konkurransens skyld)
 
Jeg fryser og spiser M
Mens lillegutt ligger på gulvet å leker.. [:)]
 
Jeg fryser og hoster[:'(]
 
The roses are dead,
The violets are too,
I'm still in love,
But not with you!

You thought you hurt me
and made me cry,
But I was in love
with another guy.

Simply because
you have no class,
All you can do is
KISS MY ASS!

You tell your homies
you played me like a bitch,
and I tell my friends
you have a tiny dick.

You said you loved me,
it wasn't true.
Well, guess what motherfucker:
I PLAYED YOU TOO!!
 
nå skal lille snupp ta seg en lur[:D]
 
Skulle ønske han sønnen min kunne sove litt jeg..
Han har ikke sovet noe enda idag.. Våknet klokka 07 idag tidlig.. Så jeg syns det begynner å bli på tide med en dupp nå[8|]
 
Hvilke sanger synge dokke oftast til lillingen??
Her er favorittene:
* Oppe på fjellet
* Har du hørt historien om de tre små fisk
* Rock'n roll, fiskeboll

Nattasangane vi syng er:
* So ro lillemann
* Fager kveldssol smiler
* Blåmann, blåmann
 
ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: *Kassika*

Snupza våkner snart, da er det Dags for grøt:) flaskeprøving var ikke vellykket:( Hmmmm... Vennligst prøv igjen senere...[8D]

vi testet flaske igjen igår, men hun ble kjempesur og ninjaet puppen og nektet å slippe den igjen. Flaske-nei takk [:)]

 
Vi skal teste flaske i kveld, men har mine tvil:P
 
favorittsangen hennes (til de grader):
Ved veien lå det et hus, ved veien lå det et hus, ved veien lå det et skomakerhus sko,sko, skomakerhus... Osv, vet ikke hva sangen heter.

Nattasang er alltid når trollmor har lagt sine 11 små troll, for at hun skal venne seg til at den sangen betyr sove[:)]
 
ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: *Kassika*

Snupza våkner snart, da er det Dags for grøt:) flaskeprøving var ikke vellykket:( Hmmmm... Vennligst prøv igjen senere...[8D]

vi testet flaske igjen igår, men hun ble kjempesur og ninjaet puppen og nektet å slippe den igjen. Flaske-nei takk [:)]


Vi skal teste flaske i kveld, men har mine tvil:P

haha, vi har noen råtasser[8D] men en dag var jeg ute med mamma og søstern min og da tok hun faktisk flaske da henrik ga den, vi har konkludert med at hun skjønte at det var eneste alternativet. Da var hun helt fornøyd. Ellers har vi tutekopp som er litt sølete, men hun synes det er ganske stas å drikke av den, har riktignok bare prøvd med vann[:)] Men å gi med skje funker da, men det er litt styrete om man må gjøre det om natta[&:]
 
da har jeg hengt opp 2 maskiner med klær,støvsugd og spist litt. nå skal jeg snart vekke snuppa som sover så godt ute i vogna så blir det lek og kos med henne[:D]
 
ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: *Kassika*

Snupza våkner snart, da er det Dags for grøt:) flaskeprøving var ikke vellykket:( Hmmmm... Vennligst prøv igjen senere...[8D]

vi testet flaske igjen igår, men hun ble kjempesur og ninjaet puppen og nektet å slippe den igjen. Flaske-nei takk [:)]


Vi skal teste flaske i kveld, men har mine tvil:P

haha, vi har noen råtasser[8D] men en dag var jeg ute med mamma og søstern min og da tok hun faktisk flaske da henrik ga den, vi har konkludert med at hun skjønte at det var eneste alternativet. Da var hun helt fornøyd. Ellers har vi tutekopp som er litt sølete, men hun synes det er ganske stas å drikke av den, har riktignok bare prøvd med vann[:)] Men å gi med skje funker da, men det er litt styrete om man må gjøre det om natta[&:]

 
Helt klart;)
 
Hun her tok faktisk littegrann flaske på søndag også når mamma prøvde. Jeg gikk i et annet rom, og i førsten var hun veldig kranglete. Men så hang hun seg opp i et eller annet pappa holdt på med, og da sa mamma at det var akkurat som om hun glemte seg bort og drakk som bare den, helt til det gikk opp for hun hva hun gjorde, da ble hun sinna igjen:P
 
MEN, jeg gir ikke opp!:D
MÅ ha barnevakt en time i morgen, og det er akkurat i leggetiden, typisk:/
 
DA sover han litt.. Varer sikkert lenge[8|]
Jeg har hvertall fått vasket litt klær og skifta på sengene idag da..
Mangler støvsuginga..[8D] Men nå får det drøye.. hehe
 
Haha.. Nå ringte nav meg.. 8 DAGER etter jeg var der å de skulle ringe meg opp igjen[8|] Fint de ikke er trege da..
 
Jeg har jo i mellomtiden selv funnet ut av det jeg lurte på.. [8D]
 
Snuppaluppatuppaplpopp, skikkelikkebombom.
 
nå er det bare 2 timer og 40 min til Home and away[:D]
 
ORIGINAL: Vesla222

vi er nå laaaangt forbi aprilforumet da! juhu



 
Back
Topp