carinasverden
Forumet er livet
jeg pleier å kalle knekkebrød for knasebrød fordi jeg synes det høres morsommere ut[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: carinasverden
ORIGINAL: *Kassika*
Snupza våkner snart, da er det Dags for grøt:) flaskeprøving var ikke vellykket:( Hmmmm... Vennligst prøv igjen senere...[8D]
vi testet flaske igjen igår, men hun ble kjempesur og ninjaet puppen og nektet å slippe den igjen. Flaske-nei takk [:)]
ORIGINAL: FrøkenH
Snupza våkner snart, da er det Dags for grøt:) flaskeprøving var ikke vellykket:( Hmmmm... Vennligst prøv igjen senere...[8D]
vi testet flaske igjen igår, men hun ble kjempesur og ninjaet puppen og nektet å slippe den igjen. Flaske-nei takk [:)]
Vi skal teste flaske i kveld, men har mine tvil:P
ORIGINAL: FrøkenH
Vi skal teste flaske i kveld, men har mine tvil:P
haha, vi har noen råtasser[8D] men en dag var jeg ute med mamma og søstern min og da tok hun faktisk flaske da henrik ga den, vi har konkludert med at hun skjønte at det var eneste alternativet. Da var hun helt fornøyd. Ellers har vi tutekopp som er litt sølete, men hun synes det er ganske stas å drikke av den, har riktignok bare prøvd med vann[:)] Men å gi med skje funker da, men det er litt styrete om man må gjøre det om natta[&:]
ORIGINAL: Vesla222
vi er nå laaaangt forbi aprilforumet da! juhu