SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

Etter litt mas og tull sovna vi begge to, men så ringte selvsagt en telefonselger!

Åååååå!!!!!

 
Jaja, får komme i gang med den kjøkken-vaskinga da, mens lillemor enda er fornøyd og leker på gulvet...
 
[:(][:(][:(][:(][:(]
 
ORIGINAL: Jamp

Etter litt mas og tull sovna vi begge to, men så ringte selvsagt en telefonselger!

Åååååå!!!!!



 
GAAAD.. Kjente jeg ble sinna nå..[:'(][8D]
Derfor setter jeg alltid tlf på lydløs når lillemann sover. hehe
 
Hvem kan svaret:

Hva er antomymet til synonym?

Hahahhahahaha[:D]
 
ORIGINAL: ToSmå2010

ORIGINAL: Jamp

Etter litt mas og tull sovna vi begge to, men så ringte selvsagt en telefonselger!

Åååååå!!!!!




GAAAD.. Kjente jeg ble sinna nå..[:'(][8D]
Derfor setter jeg alltid tlf på lydløs når lillemann sover. hehe


Var bare jeg som våkna da. Og jeg tok den for jeg venter en telefon fra sjefen min. Så ble jeg sittende å snakke med denne selgeren da, klarer ikke si nei heller vet du. Og da jeg var ferdig i telefonen våkna lillesnupp fra ekspressluren sin. Jaja, jeg blir jo i grunnen ganske susete i hodet av å sove på dagen, så da slapp jeg i hvertfall det. Nå skal jeg sette på litt musikk, så går vaskinga greiere.
 
Har hatt besøk av barselgruppa i dag, det var så koselig!
 
Hilsen fra Angelica i dag også:
 
cxzxkbbbnk        gn  x c vmh n v    vbvb  xg              c
 
Qqqqqqaastip



jfs. (6)$9$)&'hyjjmohoukiokjkjhukbnhmunn Lop

f
P
Opwttdrdeer

Hilsen fra Martine
 
ORIGINAL: Rapunsel

Har hatt besøk av barselgruppa i dag, det var så koselig!


Barselgruppa mi skal møtes i morgen, gleder meg hver gang[:)] er så koselig når man kommer overens og har barn i samme alder!

Mamma har ei venninne som fortsatt møter barselgruppa si, 2 ganger i året! [:D] hihi
 
ORIGINAL: *Kassika*

ORIGINAL: Rapunsel

Har hatt besøk av barselgruppa i dag, det var så koselig!


Barselgruppa mi skal møtes i morgen, gleder meg hver gang[:)] er så koselig når man kommer overens og har barn i samme alder!

Mamma har ei venninne som fortsatt møter barselgruppa si, 2 ganger i året! [:D] hihi

ja, vi har blitt veldig gode venner!! Bare jeg som er under 30, men det gjør ikke noe nei!!
Hørtes veldig koselig ut med mamman din da!! Det er vell sånn det blir med oss her inne på BV-mai det!! treffes et par ganger i året og skyter av at vi har blitt besteforeldre, hehe[:D]
 
nå han smabo akkurat landa i bergen, og venter på neste fly til stavanger[:D] Snart er han hjemme[:D][:D] Skal bli godt, nå er jeg sliten....
 
ORIGINAL: Stella10

nå han smabo akkurat landa i bergen, og venter på neste fly til stavanger[:D] Snart er han hjemme[:D][:D] Skal bli godt, nå er jeg sliten....

ååå, så koselig da! snart er han hjemme hos dere[;)] Da må dere kose dere kongelig!!
 
snart 800 innlegg gitt![;)]
 
har vært skikkelig tøff og bestilt meg tannlege time [:'(] torsdag kveld er den store borredagen...!
 
Jaja damdidamdida, junior i seng og jeg nyter en kopp kaffe og ro :)
 
Pappaen legger Vienna i kveld [:D]  
 
Nå sover barna mine.. Stakkars lillegutt var jo så trøtt, har sovet bare en halvtime idag.
 
Så nå har jeg spist en yoghurt..
 
Mamma prøvde gi lille flaske i kveld, hun ble rasende og slo den flaska til helv*te!!:P  I tillegg har hun bare hatt to lurer i dag (2 timer tilsammens) og var kjempetrøtt så sovnet med en gang etter puppen.
 
Huff, kjenner jeg gruer meg til mamma skal passe henne 1 time i morgen midt i leggetiden. Får bare prøve og få hun til og ta en sen ettermiddagslur så får mamma holde henne våken til kl. 19 (litt etter) når vi kommer tilbake. Gruer meg:(
 
Back
Topp