Mai10+Mai12
Forumet er livet
jeg har blitt tante til en liten gutt[:D] kom til verden inatt kl 01:00 norsk tid. ble tatt med ks fordi han lå i seteleie. skulle ønske vi hadde råd til reise ned og hilse på han[:(]]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ToSmå2010
Oi grattis som tante[:D].. Morsomt å være tante[:D]
Hvor bor de hen?
ORIGINAL: Stella10
jeg har blitt tante til en liten gutt[:D] kom til verden inatt kl 01:00 norsk tid. ble tatt med ks fordi han lå i seteleie. skulle ønske vi hadde råd til reise ned og hilse på han[:(]]
ORIGINAL: ToSmå2010
Å der var han våken igjen..[>:]
ORIGINAL: Jamp
Vet du hva som hendte meg i går?
To små lopper danset tango i mitt hår
ORIGINAL: Stinoa
Vet du hva som hendte meg i går?
To små lopper danset tango i mitt hår
Hahaha xD var de flink?[:D]
Hihi, det er en sang. [:D] Men jeg husker ikke resten [:-]
ORIGINAL: Rapunsel
Jaaa, ENDELIG klarer Therese Antonie å kravle/krabbe fremover, ikke bare bakover Vet ikke hvem som er mest glad akkurat nå. Hun som har mestret noe stooort og nytt eller sambo og jeg som slipper å høre wrææææl, hver gang hun kommer lengre og lengre unna lekene hun skulle ha tak i, når hun bare har kommet seg bakover når hun har stått på alle fire!!
ORIGINAL: Rapunsel
Jaaa, ENDELIG klarer Therese Antonie å kravle/krabbe fremover, ikke bare bakover Vet ikke hvem som er mest glad akkurat nå. Hun som har mestret noe stooort og nytt eller sambo og jeg som slipper å høre wrææææl, hver gang hun kommer lengre og lengre unna lekene hun skulle ha tak i, når hun bare har kommet seg bakover når hun har stått på alle fire!!