SUUUUUUPER LAAAAAAAAAANGE TRÅÅÅÅÅÅÅÅDEN!!

jeg har blitt tante til en liten gutt[:D] kom til verden inatt kl 01:00 norsk tid. ble tatt med ks fordi han lå i seteleie. skulle ønske vi hadde råd til reise ned og hilse på han[:(]]
 
Oi grattis som tante[:D].. Morsomt å være tante[:D]
Hvor bor de hen?
 
Gratulerer! Så gøy!
 
Gratulerer som tante[:)]

Her er kidsan lagt...

Så nu e d straks cæsar[:)]
 
Å der var han våken igjen..[>:]
 
Vondt i hodet!! [:@]
 
ORIGINAL: ToSmå2010

Oi grattis som tante[:D].. Morsomt å være tante[:D]
Hvor bor de hen?


Bolivia i Sør Amerika. Er veldig langt å reise ned dit[:(] Får se bilde av han snart da, han skulle sende bilde:)
 
sliiiiiiiiten etter en laaaaang dag [;)]
 
Kommet hjem fra London, storkoste meg med Tina og ungen<3

MEN!!!! No e eg sjuk og har ikkje følt meg så jævli på det eg kan huske..[:@][:'(]
 
ORIGINAL: Stella10

jeg har blitt tante til en liten gutt[:D] kom til verden inatt kl 01:00 norsk tid. ble tatt med ks fordi han lå i seteleie. skulle ønske vi hadde råd til reise ned og hilse på han[:(]]


Hurra for tantebarn! Så moro[:D]
 
ORIGINAL: ToSmå2010

Å der var han våken igjen..[>:]


Du har en sånn du og??? Min våkner ca hundre ganger i løpet av kvelden/natta kjennes det som....
 
Vet du hva som hendte meg i går?
To små lopper danset tango i mitt hår
 
ORIGINAL: Jamp

Vet du hva som hendte meg i går?
To små lopper danset tango i mitt hår

Hahaha xD var de flink?[:D]
 
ORIGINAL: Stinoa

ORIGINAL: Jamp

Vet du hva som hendte meg i går?
To små lopper danset tango i mitt hår

Hahaha xD var de flink?[:D]


Hihi, det er en sang. [:D] Men jeg husker ikke resten [:-]
 
ORIGINAL: Jamp

Vet du hva som hendte meg i går?
To små lopper danset tango i mitt hår


Festlig[:D]
 
ORIGINAL: Jamp

ORIGINAL: Stinoa

ORIGINAL: Jamp

Vet du hva som hendte meg i går?
To små lopper danset tango i mitt hår

Hahaha xD var de flink?[:D]


Hihi, det er en sang. [:D] Men jeg husker ikke resten [:-]

Hehe, eg vet det[:D] Men kunne jo være de va flinke forde[:D]

Vet du hva som hendte meg i går?
Tre små lopper danset tango i mitt hår!
Og den ene fikk jeg fatt i,
mens den andre la på sprang,
og den tredje satt på nesa mi og sang!

Han sang "ja, ja, jippi, jippi, ja"
Han sang "ja, ja, jippi, jippi, ja"
Han sang "ja, ja, jippi,
jippi, ja, ja, jippi,
jippi, ja, ja, jippi, jippi, ja!"
 
Jaaa, ENDELIG klarer Therese Antonie å kravle/krabbe fremover, ikke bare bakover Vet ikke hvem som er mest glad akkurat nå. Hun som har mestret noe stooort og nytt eller sambo og jeg som slipper å høre wrææææl, hver gang hun kommer lengre og lengre unna lekene hun skulle ha tak i, når hun bare har kommet seg bakover når hun har stått på alle fire!!
 
ORIGINAL: Rapunsel

Jaaa, ENDELIG klarer Therese Antonie å kravle/krabbe fremover, ikke bare bakover Vet ikke hvem som er mest glad akkurat nå. Hun som har mestret noe stooort og nytt eller sambo og jeg som slipper å høre wrææææl, hver gang hun kommer lengre og lengre unna lekene hun skulle ha tak i, når hun bare har kommet seg bakover når hun har stått på alle fire!!

Nemmen så flink hon er[:D]
 
ORIGINAL: Rapunsel

Jaaa, ENDELIG klarer Therese Antonie å kravle/krabbe fremover, ikke bare bakover Vet ikke hvem som er mest glad akkurat nå. Hun som har mestret noe stooort og nytt eller sambo og jeg som slipper å høre wrææææl, hver gang hun kommer lengre og lengre unna lekene hun skulle ha tak i, når hun bare har kommet seg bakover når hun har stått på alle fire!!


Sååå flink[:)]!! Her er det NM i wræling fordi han ikke kommer seg fra magen til ryggen...Og han snur seg med en gang jeg prøver å legge han på ryggen igjen ;p
 
Kokos


Bolle



[:D]
 
Back
Topp