Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ikke kjøre på for hardt til å begynne med, ta det heller litt med ro og øk gradvis. Gått på den smellen mange gangerÅåå, nu har ja nog gjort bort mig! Första dagen på jobb idag efter 2 veckors uppehåll. Och jag är heeeeeeeelt slut och har beckensmärtor igen. Kul

Prøvde meg på noen knekker med melkesjokolade ikveld.
Aaaaaaaaangrer.....
Nå en time senere ligger jeg i senga, kvalm og uggen som fyyyy.....
Huff huff , stakkers kor plaga du skal vær ! ;/Er det ikke det ene, så er det det andre. Nå har jeg klart å få UVI og!Bare av å ligge her i sykehussenga.
You have got to be kidding me![]()
Huff huff , stakkers kor plaga du skal vær ! ;/
Det var da fælt så mye du skulle få da! Håper det bare går oppover herfra daEr det ikke det ene, så er det det andre. Nå har jeg klart å få UVI og!Bare av å ligge her i sykehussenga.
You have got to be kidding me![]()
Det vokser heldigvis ut igjen!Huff , jeg og mister små mye!! Og heg har ikke råd til å miste noe ;/ buuu
Det var da fælt så mye du skulle få da! Håper det bare går oppover herfra da![]()
Blir kvalm, svimmel og helt rar når jeg er der! Ikke lett å finne på middag og handle det jeg trenger når jeg blir så rar og kvalm og absolutt ikke greier å konsentrere meg om det jeg skal
vurderer å dra til legen å sjekke blodprosenten ved hver handletur Jeg også avskyr matbutikker for tiden, sender samboer så langt det lar seg gjøreTror jeg er allergisk mot matbutikker under dette svangerskapet også!Blir kvalm, svimmel og helt rar når jeg er der! Ikke lett å finne på middag og handle det jeg trenger når jeg blir så rar og kvalm og absolutt ikke greier å konsentrere meg om det jeg skal
vurderer å dra til legen å sjekke blodprosenten ved hver handletur
Er det bare jeg som blir dårlig og utslitt av matbutikker??
Godt mulig det har med luktene å gjøre jaJeg også avskyr matbutikker for tiden, sender samboer så langt det lar seg gjøreFør jeg kommer meg til kassen har jeg mest lyst til å løpe ut og kaste opp. Tror det har noe med alle luktene jeg blir utsatt for inne på butikken, særdeles sensitiv nese for tiden!
Uff det fikk jeg også i dag. Var kjempe vondt! Aner ikke hva det var, men ble en smule bekymret med en gang:/Off! Fikk noen skikkelige stikkende smerter når jeg nøs, var skikkelig vondt, men ga seg etter noen få min. Hva kan dette være?