Sutretråd

Så forferdelig kjedelig.... Lov å synes synd på deg selv da!!

Er de melkebaserte?? Jeg har ofte kreftpasienter med dårlig matlyst. Da hjelper de ofte med næringsdrikker som er fruktbaserte. Er litt mer "friskere" i smak, nesten som juice.

Er de melkebaserte?? Jeg har ofte kreftpasienter med dårlig matlyst. Da hjelper de ofte med næringsdrikker som er fruktbaserte. Er litt mer "friskere" i smak, nesten som juice.

Jeg vet ikke helt hva de er basert på. Den gikk i søpla :P Nutricia tror jeg de het. Mistenker soyamelk, kvalmende kakaosmak!

klage klage..
kvalm og trøtt... dritt dag!

Fikk såå lyst på mango nå på kveldstid, desperat nesten. Letet i to butikker etter en moden mango. Hev i meg en mango i lynfart nå. Og ble kvalmere enn kvalmest.

Jeg vet ikke helt hva de er basert på. Den gikk i søpla :P Nutricia tror jeg de het. Mistenker soyamelk, kvalmende kakaosmak!

Usj, det er ikke godt når man er litt uggen fra før.. Nutricia lager Nutridrink, sikkert det du har fått. Prøv å gjøre som boyswillbeboys sier; ta en tur på lokalapoteket og hør hva de har. Hos oss har vi mange juicebaserte (eple, sitron, solbær, tropiske frukter, etc.). Det finnes også "desserter", mer faste i konsistens, som er fruktbaserte, f.eks. fra Fresubin. De er også fullverdige måltider :) Noen blander også de juicebaserte med vanlig juice og evt. blender det til en smoothie med andre frukter. Kan anbefales :)

Alene hjemme m 3 barn er litt krevende til tider :) særlig når mor er trøtt og uggen hele tida.

Man kan raspe/skjære små biter av ingefær og ha i kaldt vann over natta. Godt m litt fersk sitron/lime som manntilsetter på morgenen. Bare la det stå kaldt og drikk et glass i ny og ne :)

sist var jeg så kvalm at jeg spøy på tom mage og var helt desperat da jeg ikke fikk i meg vann. Husker det begynte i uke 6/7. Så jeg venter spent :) Syns kvalmen bare ble verre og verre for hver gang.

I går kveld kom kvalmen her, så ble en lang natt og den henger fortsatt i. Hadde lite plager sist, bortsett fra trøtthet, så litt uvant så tidlig dette..

Har ikke så mye å sutre over bortsett fra vonde murringer! Men , jeg har så lyst på kloakslam drops fra bon bon ( de som er i søppeldynga) det var jo i egne pakker før. Virker som de har gått ut av produksjon ... Haha, har til og med sendt Mail til bonbon ... Herreguuuud :) :)

Har ikke så mye å sutre over bortsett fra vonde murringer! Men , jeg har så lyst på kloakslam drops fra bon bon ( de som er i søppeldynga) det var jo i egne pakker før. Virker som de har gått ut av produksjon ... Haha, har til og med sendt Mail til bonbon ... Herreguuuud :) :)

Godteributikk.com

Jeg vet ikke helt hva de er basert på. Den gikk i søpla :p Nutricia tror jeg de het. Mistenker soyamelk, kvalmende kakaosmak!

Da er den nok melkebasert siden den har kakaosmak. Kjøp Nutridrink sine. De har smaker som tropisk frukt, eple, skogsbær, bringebær ++ Mer som juice ;)

trøtt.. kvalm og øm i puppene... for en kveld!! sulten er jeg å men ingenting frister!

Back
Topp