Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da! God bedring til dere alle sammen!To forkjøla jenter som har fått vaksine i dag og begge med feber no... Anna har 40, så ho søve i senga mi i natt. Eg er også forkjøla, det samme med Jr. Wuhuuu![]()
![]()
Åhføler dette utviklingsspranget aldri tar slutt jeg. Mini brå nekter å ligge på gulvet. Må underholdes 24/7, sitte på fanget eller bli bært....
Er alene med lille akkurat nå, så ryggen og kroppen er ganske så ferdig.
Han klager og sutrer dagen lang.. Holder på å bli litt gal her
Gleder meg til å han blir tenåring, så kan vi ta litt hevn hehe![]()
To forkjøla jenter som har fått vaksine i dag og begge med feber no... Anna har 40, så ho søve i senga mi i natt. Eg er også forkjøla, det samme med Jr. Wuhuuu![]()
![]()
Uff da! God bedring til dere alle sammen!
God bedring!!!
Huff... Trippelt så slitsomt!! God bedring! Håper mannen passer på dere. :heartredTakkNo har begge jentene feber + mor
Skal bli spennande å sjå korleis det går
![]()
TakkNo har begge jentene feber + mor
Skal bli spennande å sjå korleis det går
![]()
God bedring til alle fine dereTo forkjøla jenter som har fått vaksine i dag og begge med feber no... Anna har 40, så ho søve i senga mi i natt. Eg er også forkjøla, det samme med Jr. Wuhuuu![]()
![]()
Hvordan går det med dere nå?To forkjøla jenter som har fått vaksine i dag og begge med feber no... Anna har 40, så ho søve i senga mi i natt. Eg er også forkjøla, det samme med Jr. Wuhuuu![]()
![]()
Huff skjønner! Man kan heller ikke gå å legge seg før det er slukket. Håper du får sove om ikke så lenge.Er så trøøøøøøtt i dag. Brann i søpla i blokka i natt, så full utrykning har holdt meg våken. Heldigvis er blokka så stor at vi kunne være inne, men likevel![]()
trøøøttttttttttttttt
Hvordan går det med dere nå?
har kastet opp to ganger hittil og ikke klarer jeg å gå ut for jeg må på do hvert sekund jo! Helt død
mageknip av verste sort. Nå er min eldste i sin 4. dag med dette. Stakkars stakkars gullUff da :/ det er det verste ogsåFordømte virushar kastet opp to ganger hittil og ikke klarer jeg å gå ut for jeg må på do hvert sekund jo! Helt død
mageknip av verste sort. Nå er min eldste i sin 4. dag med dette. Stakkars stakkars gull
heldigvis kvitt feberen. Men jeg er mega bekymret for de andre barna nå, spesielt snuppa
![]()
Krysser fingrene for at de er helt friske før den dato en gang.Jentene er heldigvis feberfri men me alle er veldig fulle i snørrHåpar me alle, spesielt storebror snart er ferdig og er m tilnærma snørrfri den 15. Da skal dei ta bhg bilder, noko eg gledar meg til
Takk som spør
![]()
I know : (Uff da :/ det er det verste ogsåmasse god bedring!
Ah den er kjipKjøpt ny seng, uten å ha målt den gamle. Den nye er større, de gamle madrassene er for små![]()