Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da! God bedring til dere alle sammen!To forkjøla jenter som har fått vaksine i dag og begge med feber no... Anna har 40, så ho søve i senga mi i natt. Eg er også forkjøla, det samme med Jr. Wuhuuu
Åh føler dette utviklingsspranget aldri tar slutt jeg. Mini brå nekter å ligge på gulvet. Må underholdes 24/7, sitte på fanget eller bli bært....
Er alene med lille akkurat nå, så ryggen og kroppen er ganske så ferdig.
Han klager og sutrer dagen lang.. Holder på å bli litt gal her
Gleder meg til å han blir tenåring, så kan vi ta litt hevn hehe
To forkjøla jenter som har fått vaksine i dag og begge med feber no... Anna har 40, så ho søve i senga mi i natt. Eg er også forkjøla, det samme med Jr. Wuhuuu
Uff da! God bedring til dere alle sammen!
God bedring!!!
Huff... Trippelt så slitsomt!! God bedring! Håper mannen passer på dere. :heartredTakk No har begge jentene feber + mor Skal bli spennande å sjå korleis det går
Takk No har begge jentene feber + mor Skal bli spennande å sjå korleis det går
God bedring til alle fine dereTo forkjøla jenter som har fått vaksine i dag og begge med feber no... Anna har 40, så ho søve i senga mi i natt. Eg er også forkjøla, det samme med Jr. Wuhuuu
Hvordan går det med dere nå?To forkjøla jenter som har fått vaksine i dag og begge med feber no... Anna har 40, så ho søve i senga mi i natt. Eg er også forkjøla, det samme med Jr. Wuhuuu
Huff skjønner! Man kan heller ikke gå å legge seg før det er slukket. Håper du får sove om ikke så lenge.Er så trøøøøøøtt i dag. Brann i søpla i blokka i natt, så full utrykning har holdt meg våken. Heldigvis er blokka så stor at vi kunne være inne, men likevel trøøøttttttttttttttt
Hvordan går det med dere nå?
Uff da :/ det er det verste også masse god bedring!Fordømte virus har kastet opp to ganger hittil og ikke klarer jeg å gå ut for jeg må på do hvert sekund jo! Helt død mageknip av verste sort. Nå er min eldste i sin 4. dag med dette. Stakkars stakkars gull heldigvis kvitt feberen. Men jeg er mega bekymret for de andre barna nå, spesielt snuppa
Krysser fingrene for at de er helt friske før den dato en gang.Jentene er heldigvis feberfri men me alle er veldig fulle i snørr Håpar me alle, spesielt storebror snart er ferdig og er m tilnærma snørrfri den 15. Da skal dei ta bhg bilder, noko eg gledar meg til Takk som spør
I know : (Uff da :/ det er det verste også masse god bedring!
Ah den er kjip da må man ut handle mer. Trodde det var standard størrelse på senger jeg :/Kjøpt ny seng, uten å ha målt den gamle. Den nye er større, de gamle madrassene er for små