Tror jeg skal be admin om å fjerne denne upassende posten..Åh, det er så varmt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg skal be admin om å fjerne denne upassende posten..Åh, det er så varmt
HahahaTror jeg skal be admin om å fjerne denne upassende posten..
Synes den var hakket inntil støtende faktisk.Hahaha
Åh, det er så varmt
Feil tråd, dette er sutretråden ikke jubeltrådenÅh, det er så varmt
Haha ler enda hva tror du admin hadde sagtSynes den var hakket inntil støtende faktisk.
Haha, ufint!! Her ble det ull og vinterpose på tur i dag. 11 grader og vind!
Hihi, litt morro må en ha det på en mandagFeil tråd, dette er sutretråden ikke jubeltråden
Fryser siden i går og vondt på sidene under magen, mest på baksiden. Bare redd det er nyrene
Takk<3Huff da, det hørtes ikke godt ut... God bedring!
Men, hvorfor tror du det er nyrene?
Takk<3
Jo fordi dette er et av kjennetegnene. Altså vondt på sidene, på baksiden også frysninger. Smertene blir verre så lenge det fortsetter. Var innlagt for nyrebetennelse for ikke så veldig lenge siden også drikker veldig lite vann. Så får alltid "kjeft" på sykehuset! Idag er smertene neste borte, men fryser fortsatt som bare det
Herregud! Surrehuer! Men hvordan kan det ikke være plass i en barselgruppe?? Håper det ordner segÅrets pris går til helsestasjonen vår.. Ikke nok med at de glemte å ta 6ukers vaksinen på gutten min, og skriver feil tid på timen min så vi må sitte der i en evighet og vente (og alle vet at babyer har begrenset med tolmodighet).. Nå fortalte de at de hadde glemt å tildele meg barselgruppe.. Så hvis det ikke er plass på noen av de andre gruppene, så blir vi satt på gruppe med de som er nyfødte nå...... Ikke at jeg gidder det, veldig gøy for mini å være med alle babyene som bare sover..
Og det var dagens utblåsning
Det vet jeg ikke var helsesøster som sa det.. Men har sendt melding til en gruppe og hørt om de har plass til megHerregud! Surrehuer! Men hvordan kan det ikke være plass i en barselgruppe?? Håper det ordner seg
Er det mulig!! Håper den gruppen du har sendt melding til tar deg med i gruppa deres da. Skjønner at du ikke vil være med babyer som bare soverÅrets pris går til helsestasjonen vår.. Ikke nok med at de glemte å ta 6ukers vaksinen på gutten min, og skriver feil tid på timen min så vi må sitte der i en evighet og vente (og alle vet at babyer har begrenset med tolmodighet).. Nå fortalte de at de hadde glemt å tildele meg barselgruppe.. Så hvis det ikke er plass på noen av de andre gruppene, så blir vi satt på gruppe med de som er nyfødte nå...... Ikke at jeg gidder det, veldig gøy for mini å være med alle babyene som bare sover..
Og det var dagens utblåsning
Ble så satt ut I går. Noen kjørte på bilen til min mor bakfra. Jeg ble helt satt ut og ble ganske sjokka og lille hylskriker. Hun i ande bilen er derimot sur og det virker ikke som hun bryr seg. Jeg trodde det gikk fint men det er visst litt kosmetiske skader om ikke annet. Skulle det vise seg å være mer er vi litt uheldige for det falt meg ikke inn å skrive skademelding. Syns allikevel det værste var oppførselen til hun som kjørte I oss; nærmest likegyldig. Hadde ikke vært sånn om jeg nettopp hadde kjørt I noen
Ble så satt ut I går. Noen kjørte på bilen til min mor bakfra. Jeg ble helt satt ut og ble ganske sjokka og lille hylskriker. Hun i ande bilen er derimot sur og det virker ikke som hun bryr seg. Jeg trodde det gikk fint men det er visst litt kosmetiske skader om ikke annet. Skulle det vise seg å være mer er vi litt uheldige for det falt meg ikke inn å skrive skademelding. Syns allikevel det værste var oppførselen til hun som kjørte I oss; nærmest likegyldig. Hadde ikke vært sånn om jeg nettopp hadde kjørt I noen
Er det mulig? Skjønner ikke hva folk tenker med :/ godt det gikk bra med dere alle!Herregud noen folk asså! I går kjørte noen inn i bilen til mannen i en rundkjøring, skrape opp hele sida på bilen og bare stakk av!! For noen mnd siden kjørte noen på hunden vår, og begynte å kjefte på oss fordi bilen hans hadde fått en 0,5 cm ripe på frontfangeren og vi måtte skrive skademelding og blablabla, dreit loddrett i hvordan det gikk med hunden! Det gikk heldigvis bra, men for en idiot!
Godt det gikk bra med dere hvertfall, og håper ikke skadene er så ille