Sutretråd..

Driv på å bli forkjøla... Passar jævlig bra med tanke på dåpen på søndag.
 
Driv på å bli forkjøla... Passar jævlig bra med tanke på dåpen på søndag.
Spis hvitløk og paracet. Lykke til på søndag og gratulerer med dåpsbarna :) god bedring!
 
Sutrer over snorkingen til mannen
 
Potte tett! Eg er tett og alle unga mine er tette :(
Sugde nettopp ut så myke snørr frå A3 at det gjekk igjennom snørsugaren :eek: Æææææsj! :p
 
Sutrer over at sambo ofte sovner på sofaen om kvelden :mad:
 
Potte tett! Eg er tett og alle unga mine er tette :(
Sugde nettopp ut så myke snørr frå A3 at det gjekk igjennom snørsugaren :eek: Æææææsj! :p
Hehe! Ser det for meg. Synes snørsugern er ekkel. Derfor må samboern suge hjemme hos oss.
 
Sure helsesekretærer som blir sure fordi jeg vil ha gutten min til sjekk så fort som mulig! Han er så snørrete og slimete i nese og hals :/ i går kveld fikk han nesten ikke puste fordi det tetta seg i halsen
 
Sure helsesekretærer som blir sure fordi jeg vil ha gutten min til sjekk så fort som mulig! Han er så snørrete og slimete i nese og hals :/ i går kveld fikk han nesten ikke puste fordi det tetta seg i halsen

Huff så ekkelt!! Håper dere slapp inn til lege!
 
Åhhh.. vi sover ikke om natten.. max 1,5-2 timer i stekk.. trøtt mamma. Har fått han til å smake litt grøt og litt banan siste uka.. puppene trenger avlastning!
 
Er så typisk.... Jeg skulle få ny pc av samboer i julegave... Ja julen som var, men har ikke klart å bestemme meg så vi har drøyd. Forrige uke fant jeg et kjede som passet kjolen til min søsters bryllup, et litt dyrt et så jeg kunne få det istedet. Selvfølgelig hoppet jeg på den. Smykker er vel bedre enn ny pc?? Så da fant den gamle PCen ut at den skulle ta kvelden i dag....! @%*&§$!!!!!
 
Er så typisk.... Jeg skulle få ny pc av samboer i julegave... Ja julen som var, men har ikke klart å bestemme meg så vi har drøyd. Forrige uke fant jeg et kjede som passet kjolen til min søsters bryllup, et litt dyrt et så jeg kunne få det istedet. Selvfølgelig hoppet jeg på den. Smykker er vel bedre enn ny pc?? Så da fant den gamle PCen ut at den skulle ta kvelden i dag....! @%*&§$!!!!!
Så utrolig irriterende, og veldig typisk! Håper du har back-up? (Minner meg på, jeg må ta back-up av min)
Kanskje du kan ønske deg pc til denne julen? Og få den på forskudd? :D
 
Så utrolig irriterende, og veldig typisk! Håper du har back-up? (Minner meg på, jeg må ta back-up av min)
Kanskje du kan ønske deg pc til denne julen? Og få den på forskudd? :D
Har ikke backup, men samboeren er ganske datakyndig så han klarte å se i DOS at alt ligger på harddisken. Heldigvis! Så må kjøpe en sånn usb disk som jeg kan putte harddisken i for å få ut alt.

Ja det var jo kommende bursdag og jul som gjorde at jeg valgte smykke, PCen holder vel et par mnd til liksom...men den gang ei. . . :confused:
 
Har ikke backup, men samboeren er ganske datakyndig så han klarte å se i DOS at alt ligger på harddisken. Heldigvis! Så må kjøpe en sånn usb disk som jeg kan putte harddisken i for å få ut alt.

Ja det var jo kommende bursdag og jul som gjorde at jeg valgte smykke, PCen holder vel et par mnd til liksom...men den gang ei. . . :confused:
Så bra! tenkte faktisk på å foreslå det. Broren min er meget teknisk anlagt og har lært meg en ting eller tre :)
Hvis du klarer å holde den i live så er det jo black friday i slutten av november, og romjulssalg / januarsalg. Du kan jo finne noen skikkelige kupp der :)
 
Hals og lungebetennelse startet for en uke siden men er på bedrings vei. Sliter nå mest med tett nese, slim i halsen og hodepine. Vil fort bli bra!
 
Hals og lungebetennelse startet for en uke siden men er på bedrings vei. Sliter nå mest med tett nese, slim i halsen og hodepine. Vil fort bli bra!
Usj, God bedring!
 
Hals og lungebetennelse startet for en uke siden men er på bedrings vei. Sliter nå mest med tett nese, slim i halsen og hodepine. Vil fort bli bra!
God bedring, søte :)
 
Sorry, men må bare få det ut! Nå er jeg drittlei mensen. På dag 13 og føler det bare blir mer og mer. Har brukt cerazette i ca 12 uker, hatt et par små blødninger som har vart i 2-3 dager tidligere, men nå er det ille. Og smerten er som før graviditeten! Er det vanlig??
 
Back
Topp