Sutretråd..

Begynte å få vondt i brystene på søndag, nesten 40 i feber i går, og brystene var helt røde og harde. Pencilin kur pga brystbetennelse :-( Fy søren så vondt det er!

Begynte å få vondt i brystene på søndag, nesten 40 i feber i går, og brystene var helt røde og harde. Pencilin kur pga brystbetennelse :-( Fy søren så vondt det er!
Stakkars deg, det er virkelig døden!! :( Håper du blir fort bedre.

Ikke liker!! Prøv å se det positive med det, og overse det andre.. Pynte litt ekstra? Ommøblere eller gjør et eller annet så ikke du har det sånn!
Det er ikke bra! Hva som gjør at du hater det?
Har lest at dere bor i en bakke og at du føler deg fanget.. Kan relatere meg til den følelsen. Du kan trøste deg med at formen blir bedre.

Etter fødsel var jeg såå klar for å begynne å gå tur... Men det var ikke kroppen. Da jeg mistet mye blod var jeg heller skral. Og etter 5 min gåing var jeg helt skjelven. Hadde ikke hatt sjans til å gå i en bakke.
Skulle gjerne ha ommøblert og pyntet mer, men vi eier nesten ikke møbler eller annen pynt...

Vel, det er bakken. Og at vi bli litt lurt av de som solgte oss huset. Det lekker i alle våtrom og kjøkkenet. Vi har også maur, sølvkre og en million edderkopper. Det er også en laaaang liste med andre ting som man ikke ser på visning, men som man oppdager mens man "lever seg inn" i huset.

Blir kvalm av hvor mye avsky jeg har for huset. Det føles ikke bra. :/

Å nei :( stakar :( håper penicillinen begynner å funke asap. God bedring :)

Skulle gjerne ha ommøblert og pyntet mer, men vi eier nesten ikke møbler eller annen pynt...

Vel, det er bakken. Og at vi bli litt lurt av de som solgte oss huset. Det lekker i alle våtrom og kjøkkenet. Vi har også maur, sølvkre og en million edderkopper. Det er også en laaaang liste med andre ting som man ikke ser på visning, men som man oppdager mens man "lever seg inn" i huset.

Er det noe dere kan gjøre med det da? Siden dere føler dere lurt? :(

Fy søren så surt!! Spesielt nå som dere har en baby å tenke på i tilegg..

Vi skal rådføre oss med forsikringsselskapet. Håper de kan lette litt på det hele...
Da krysser vi fingrene for at det er noe å gjøre her. Lykke til!

De sier det ikke heter trassalder, men noe er det når to-åringen klikker i vinkel og hyler av full hals 8 ganger den lille halvtimen fra hun står opp til hun er ute av døra på vei til barnehagen.

De sier det ikke heter trassalder, men noe er det når to-åringen klikker i vinkel og hyler av full hals 8 ganger den lille halvtimen fra hun står opp til hun er ute av døra på vei til barnehagen.
Ja takk, vet hva det er... :( men hva kaller man det da?!
jeg synes det er kjempevanskelig å ikke rope og skrike tilbake. Blir så utrolig provosert når det er bare "dritt" og uforskammet oppførsel som kommer. :rolleyes:

Ja takk, vet hva det er... :( men hva kaller man det da?!
jeg synes det er kjempevanskelig å ikke rope og skrike tilbake. Blir så utrolig provosert når det er bare "dritt" og uforskammet oppførsel som kommer. :rolleyes:
Ja, jeg kan bli fryktelig provosert innimellom. Det er så mye hyyyyling! Jeg klistrer på meg hyggelig-smilet og finner frem hyggelig-stemmen og teller minuttene til mannen kommer hjem. Er jeg heldig klarer jeg å finne på noe som er moro nok til at hun glemmer å være sint for den minste motgang.

Hva heter det da? :o

Det er vel bare det at man ikke skal si at det er trass. Det er jo gjerne ektefølte og spontane utbrudd, og ikke for å terge foreldre.
Got it :D

Det er vel bare det at man ikke skal si at det er trass. Det er jo gjerne ektefølte og spontane utbrudd, og ikke for å terge foreldre.
Noen ganger tror jeg faktisk det er litt for å terge oss. :p snuppa her ØNSKER seg en reaksjon liksom. :rolleyes:

Noen ganger tror jeg faktisk det er litt for å terge oss. :p snuppa her ØNSKER seg en reaksjon liksom. :rolleyes:
Haha.. jaa, det stemmer forsåvidt. I går la vesla seg på gulvet og «hulka» fordi jeg var opptatt med amming mens hun ville leke. Det var jo påtatt, men hun var nok uansett frustrert over å bli satt på vent.

Ah jeezas! Min tante, som har steppet inn som bestemor for trollungen min, var på besøk i dag. Da hun kom inn i stuen hvor jeg satt tar hun tak i ammesingletten min og røsker til og sier "ja nå detter de snart ut" og røsker litt til... :bored: Sier hu, med sine svære silikonpatter som virkelig ser ut til å dette ut...

Skjønner at hun aldri har gått gravid eller hatt egne barn ja! For hun aner ikke hvor vondt det der var :mad:

Hu fikk så ørene flagret! :smiley-angry019

Ah jeezas! Min tante, som har steppet inn som bestemor for trollungen min, var på besøk i dag. Da hun kom inn i stuen hvor jeg satt tar hun tak i ammesingletten min og røsker til og sier "ja nå detter de snart ut" og røsker litt til... :bored: Sier hu, med sine svære silikonpatter som virkelig ser ut til å dette ut...

Skjønner at hun aldri har gått gravid eller hatt egne barn ja! For hun aner ikke hvor vondt det der var :mad:

Hu fikk så ørene flagret! :smiley-angry019
:eek: what?! Det der er sånt man trenger å ta seg et glass vin av... :p håper du har kommet deg! ;)

Back
Topp