Sutretråd..

To forkjøla jenter som har fått vaksine i dag og begge med feber no... Anna har 40, så ho søve i senga mi i natt. Eg er også forkjøla, det samme med Jr. Wuhuuu :p :(
 
To forkjøla jenter som har fått vaksine i dag og begge med feber no... Anna har 40, så ho søve i senga mi i natt. Eg er også forkjøla, det samme med Jr. Wuhuuu :p :(
Uff da! God bedring til dere alle sammen!
 
Åh :( føler dette utviklingsspranget aldri tar slutt jeg. Mini brå nekter å ligge på gulvet. Må underholdes 24/7, sitte på fanget eller bli bært....
Er alene med lille akkurat nå, så ryggen og kroppen er ganske så ferdig.
Han klager og sutrer dagen lang.. Holder på å bli litt gal her o_Oo_O

Gleder meg til å han blir tenåring, så kan vi ta litt hevn hehe ;)

Samma her... :(
 
Her har mini blitt skikkelig forkjøla i tillegg til at han er midt i et utviklingssprang. Liiiiite søvn i heimen for å si det sånn. Jeeeeeeesp!!!!
 
Takk ❤️ No har begge jentene feber + mor :( Skal bli spennande å sjå korleis det går :p
Huff... Trippelt så slitsomt!! God bedring! Håper mannen passer på dere. :heartred
 
To forkjøla jenter som har fått vaksine i dag og begge med feber no... Anna har 40, så ho søve i senga mi i natt. Eg er også forkjøla, det samme med Jr. Wuhuuu :p :(
God bedring til alle fine dere :)
 
Syns Konrad hoster litt også. Håper det ikke bryter ut i noe :/
 
Er så trøøøøøøtt i dag. Brann i søpla i blokka i natt, så full utrykning har holdt meg våken. Heldigvis er blokka så stor at vi kunne være inne, men likevel :( :( trøøøttttttttttttttt
 
To forkjøla jenter som har fått vaksine i dag og begge med feber no... Anna har 40, så ho søve i senga mi i natt. Eg er også forkjøla, det samme med Jr. Wuhuuu :p :(
Hvordan går det med dere nå?
 
Er så trøøøøøøtt i dag. Brann i søpla i blokka i natt, så full utrykning har holdt meg våken. Heldigvis er blokka så stor at vi kunne være inne, men likevel :( :( trøøøttttttttttttttt
Huff skjønner! Man kan heller ikke gå å legge seg før det er slukket. Håper du får sove om ikke så lenge.
 
Hvordan går det med dere nå?

Jentene er heldigvis feberfri men me alle er veldig fulle i snørr :( Håpar me alle, spesielt storebror snart er ferdig og er m tilnærma snørrfri den 15. Da skal dei ta bhg bilder, noko eg gledar meg til :) Takk som spør ❤️
 
Fordømte virus:sour: har kastet opp to ganger hittil og ikke klarer jeg å gå ut for jeg må på do hvert sekund jo! Helt død :hungover: mageknip av verste sort. Nå er min eldste i sin 4. dag med dette. Stakkars stakkars gull:( heldigvis kvitt feberen. Men jeg er mega bekymret for de andre barna nå, spesielt snuppa:confused:
 
Fordømte virus:sour: har kastet opp to ganger hittil og ikke klarer jeg å gå ut for jeg må på do hvert sekund jo! Helt død :hungover: mageknip av verste sort. Nå er min eldste i sin 4. dag med dette. Stakkars stakkars gull:( heldigvis kvitt feberen. Men jeg er mega bekymret for de andre barna nå, spesielt snuppa:confused:
Uff da :/ det er det verste også :( masse god bedring!
 
Jentene er heldigvis feberfri men me alle er veldig fulle i snørr :( Håpar me alle, spesielt storebror snart er ferdig og er m tilnærma snørrfri den 15. Da skal dei ta bhg bilder, noko eg gledar meg til :) Takk som spør ❤️
Krysser fingrene for at de er helt friske før den dato en gang.
 
Kjøpt ny seng, uten å ha målt den gamle. Den nye er større, de gamle madrassene er for små :(
 
Kjøpt ny seng, uten å ha målt den gamle. Den nye er større, de gamle madrassene er for små :(
Ah den er kjip :( da må man ut handle mer. Trodde det var standard størrelse på senger jeg :/
 
Back
Topp