Sunnhetstråd

Får henge meg på denne. Her har det blitt litt for mye godis i det siste og selv om vekta går nedover når jeg ammer så må jeg få snudd denne trenden før det blir en vane. Null godis på hverdager fremover og moderat i helga er målet. Slanker meg ikke bevisst mens jeg ammer.

Nei, jeg kan ikke fatte det!!

Jeg spiste en del sjokolade til tross for svangerskapsdiabetes. Der er min dårlige samvittighet.. Du visste iallefall ikke om det, jeg visste at det ikke var bra :-/

Nå kan ikke jeg så mye om svangerskapdiabetes, men det virker jo som at du hadde den noenlunde under kontroll?

Får henge meg på denne. Her har det blitt litt for mye godis i det siste og selv om vekta går nedover når jeg ammer så må jeg få snudd denne trenden før det blir en vane. Null godis på hverdager fremover og moderat i helga er målet. Slanker meg ikke bevisst mens jeg ammer.

Denne bør jeg og hive meg på :-) hørtes veldig fornuftig ut!!

Nå kan ikke jeg så mye om svangerskapdiabetes, men det virker jo som at du hadde den noenlunde under kontroll?

Ja, med insulin og jevnlige kontroller hadde jeg den helt greit under kontroll. Men jeg kunne alltid ha vert "flinkere " til å spise enda mer sunt. Spiste sjokolade i helgene og kake i besøk :-/

Jeg spiste NULL snop igår! Da jeg la meg hadde jeg rar følelse av at noe manglet. Ja, så gale har det blitt!

I går var en helt syk dag! Da spiste jeg seriøst en pose m smågodt til lunsj, potetgull og sjokolade utover dagen og til middag en hel pizza! :o

Så i dag har jeg vært streng mot meg selv...

I går var en helt syk dag! Da spiste jeg seriøst en pose m smågodt til lunsj, potetgull og sjokolade utover dagen og til middag en hel pizza! :eek:

Så i dag har jeg vært streng mot meg selv...

Det er så lett for å spise det man finner! Men dette skal vi klare!!! :D

Når jeg leser denne tråden så får jeg bare mer lyst på snop ;) Vi må fokusere mer på det sunne vi spiser og applaudere det! :D Vi skal snart på butikken for å fylle opp kjøleskapet, noen tips til hva vi kan kjøpe? Sunne og gode mellommåltider f eks?

Back
Topp