Sunnhetstråd

Hmm is til dessert i dag... Ikke så bra. Men har spist masse annet bra i dag. Bare det å ha flere måltider iløpet av en dag er et bra mål nå :-) spiser vanligvis 4-5 måltider hver dag

Mye redbull og tull i dag.. liker ikke mat om dagen altså :/

Redbull har jeg aldri skjønt hvordan man kan drikke sånn i det daglige! Jeg forbinder det med drinker jeg :) får man ikke litt hjertebank av det og? Kan jo være farlig i store mengder også! Nei, sånt holde jeg meg unna!

Vet ikke hva det er med red Bull. Jeg drikker så og si aldri alkohol, og iallefall ikke alkohol som blandes med red Bull.
Tror det bare er godt :-P

Redbull er kjempegodt! :D Ikke så bra i store mengder, men SÅ mye redbull drikker jeg ikke uansett (altså når jeg ikke er gravid eller ammer).

Redbull er kjempegodt! :D Ikke så bra i store mengder, men SÅ mye redbull drikker jeg ikke uansett (altså når jeg ikke er gravid eller ammer).

Jeg hadde sånn red Bull dilla i fjor sommer, rett før jeg ble gravid. Mannen ba meg slutte å drikke det, siden det er så mye koffein,og han var bekymret hvis jeg ble gravid. Jeg hørte heldigvis på han, ble gravid ca to uker etter :-)

Jeg hadde sånn red Bull dilla i fjor sommer, rett før jeg ble gravid. Mannen ba meg slutte å drikke det, siden det er så mye koffein,og han var bekymret hvis jeg ble gravid. Jeg hørte heldigvis på han, ble gravid ca to uker etter :-)

Bra. :) Samboeren min har hatt et par perioder der han har drukket mye redbull, og så lurer han på hvorfor han får ofte vondt i hodet. :P Jeg har forklart det for han, da, og nå drikker han det bare nå og da. Ikke ofte. Han drikker jo så mye kaffe i tillegg.

Jeg har litt dårlig samvittighet for jeg drakk mye burn en uke i fjor sommer. Jeg tvilte så sterkt på at jeg var gravid, så ville unne meg litt. Ikke så lurt! Håper det ikke gjorde noe.

Bra. :) Samboeren min har hatt et par perioder der han har drukket mye redbull, og så lurer han på hvorfor han får ofte vondt i hodet. :p Jeg har forklart det for han, da, og nå drikker han det bare nå og da. Ikke ofte. Han drikker jo så mye kaffe i tillegg.

Jeg har litt dårlig samvittighet for jeg drakk mye burn en uke i fjor sommer. Jeg tvilte så sterkt på at jeg var gravid, så ville unne meg litt. Ikke så lurt! Håper det ikke gjorde noe.

Haha, det er lett for å overse at noe av det man spiser eller drikker faktisk kan gjøre kroppen ganske dårlig. Bra han drikker mindre nå :-)

Du trenger nok ikke å bekymre deg. Andre spiser og drikker mye som ikke er bra,og det går helt fint! Du visste ikke at du var gravid :-)
Verre med hun som jeg såg på poliklinikken på sykehuset... Hun satt der, med en tydelig stort mage og drakk en slags energi drikk, mulig det var red Bull! Det er litt annerledes enn de som drikker det og ikke vet at de er gravid.

Hvordan har det gått i dag jenter ? Hehe
Her kan jeg vell si som så at det har blitt en del kake men ikke mye mat Hehe :D

Fæl dag for kostholdet! Jeg sov til 10, så fikk ikke tid til frokost. Frokosten bestod av en daim-is kl halv to. :P Litt senere spiste jeg en sjokoladekake og drakk kaffe. Rømmegrøt og lapskaus til middag før jeg spiste en sjokoladecookie til dessert. Nå ikveld har jeg spist tre knekkebrød og to kavringer...

Haha, det er lett for å overse at noe av det man spiser eller drikker faktisk kan gjøre kroppen ganske dårlig. Bra han drikker mindre nå :-)

Du trenger nok ikke å bekymre deg. Andre spiser og drikker mye som ikke er bra,og det går helt fint! Du visste ikke at du var gravid :-)
Verre med hun som jeg såg på poliklinikken på sykehuset... Hun satt der, med en tydelig stort mage og drakk en slags energi drikk, mulig det var red Bull! Det er litt annerledes enn de som drikker det og ikke vet at de er gravid.

Kan ikke skjønne hva enkelte tenker på når de gjør sånt med viten og vilje.
Mest sannsynlig gikk det bra, men samvittigheten gnager litt når jeg tenker på det.

Kan ikke skjønne hva enkelte tenker på når de gjør sånt med viten og vilje.
Mest sannsynlig gikk det bra, men samvittigheten gnager litt når jeg tenker på det.

Nei, jeg kan ikke fatte det!!

Jeg spiste en del sjokolade til tross for svangerskapsdiabetes. Der er min dårlige samvittighet.. Du visste iallefall ikke om det, jeg visste at det ikke var bra :-/

Back
Topp