Då er eg ferdig me mønsteret på teppet... No må eg ha litt hjelp til å få sydd og klipt det opp før det kan ferdigstillast! Så då har eg starta på en liten julekjole!
Vis vedlegget 60183
Så fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Då er eg ferdig me mønsteret på teppet... No må eg ha litt hjelp til å få sydd og klipt det opp før det kan ferdigstillast! Så då har eg starta på en liten julekjole!
Vis vedlegget 60183
Ja, det er veldig mye man kan strikke. Men er nybegynner, så tør ikke begi meg ut på det som ser vanskelig ut. Har strikket teppe, jakke, bukse, flere luer, sokker og votter ;-) Så kanskje jeg må prøve meg på en ulldress ;-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Samme settet jeg strikka i sjokkrosa til jenta mi som ble født i 2011Detta settet skal snuppa mi få når ho skal bli med heim fra sjukehuset...
Vis vedlegget 59580
Så søt!!!Mangler bare ørene på toppen, noe jeg må høre litt rundt for å finne ut hvordan jeg får de til. Men er veldig fornøyd med resultatet så langt![]()
Vognteppe er ein god start!Jeg kan egentlig ikke strikke noe mer en rett og litt vrang (eller hva det nå heter) Men jeg strikker et vognteppe allikevell og har "bestilt" hentesett av min mor som vi straks skal plukke ut
![]()
Så fint...Heklet dette vognteppe som jeg ga bort til ei venninne i babyshower i dagVis vedlegget 63633 litt mørkt bilde.
Ååh, dei bootsa va jo kjempenydelige!!Strikka tøfler...Vis vedlegget 73097
Hekla boots til søte små føtter...Vis vedlegget 73098
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja dei e veldig søte...Ååh, dei bootsa va jo kjempenydelige!!Vart heilt forelska her eg sitte.. Har du evt ei oppskrift eller noke du vil gi vekk?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Har sendt til deg på samtalarJa dei e veldig søte...om du sende meg ei mailadresse kan du få oppskrifta!
Sent from my iPhone using BV Forum
Ikveld har eg prøvd meg på sying... Vart ei bukse og ett hårband til lille snuppa!Vis vedlegget 73316
Den var jo bare super søt!!![]()