Strikking...

Då er eg ferdig me mønsteret på teppet... No må eg ha litt hjelp til å få sydd og klipt det opp før det kan ferdigstillast! Så då har eg starta på en liten julekjole! :)
Vis vedlegget 60183

Så fint :D mamma lager vognteppe Marius, bare med traktor i stedet for kryss og lyseblått teppe med hvitt og mørkeblått mønster :)
 
Ja, det er veldig mye man kan strikke. Men er nybegynner, så tør ikke begi meg ut på det som ser vanskelig ut. Har strikket teppe, jakke, bukse, flere luer, sokker og votter ;-) Så kanskje jeg må prøve meg på en ulldress ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg skal strikke monsterbukse til jenta mi. Er sååå kule! Det strikket jeg første gang som nybegynner. Klarer du sokker, så klarer du monsterbukse!
Jeg liker denne oppskriften:
http://smoochiemonsters.blogspot.no/2010/11/oppskrift-pa-monsterbuksen-min.html?m=1
Da har jeg brukt garnet Rubin fra Sparkjøp.
 
Mangler bare ørene på toppen, noe jeg må høre litt rundt for å finne ut hvordan jeg får de til. Men er veldig fornøyd med resultatet så langt :D
 

Vedlegg

  • Uglelue.png
    Uglelue.png
    485,4 KB · Visninger: 36
Hata når eg endelig trur eg har komt rundt med mønsteret også stemmer det ikkje... Og feilen va selvfølgelig nesten i starten!!!
 
Jeg kan egentlig ikke strikke noe mer en rett og litt vrang (eller hva det nå heter:)) Men jeg strikker et vognteppe allikevell og har "bestilt" hentesett av min mor som vi straks skal plukke ut:)
 
Nyte sommaren i skyggen med strikketøyet og små spark frå vesla... ❤️ImageUploadedByBV Forum1401630688.694713.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Heklet dette vognteppe som jeg ga bort til ei venninne i babyshower i dag :) ImageUploadedByBV Forum1401638937.249818.jpg litt mørkt bilde.
 
Takk... :) ja eg syns den vart veldig søt! Og til å ikkje ha sydd sia eg tok symaskinsertifikat i 5.klasse på barneskulen så e eg veldig fornøgd! ;)
 
Back
Topp