Strikking...

Så fint... Hvilke masker er det? Hvordan hekle firkanta? *ny på hekling*
Det er rett og slett en stor oldemorrute. Slike man ofte syr sammen mange små av, jeg bare fortsatte rundt og rundt til det var stort nok til et babyteppe :) bare å Google oldemorrute eller bestemorrute så kommer det opp masse :)
 
Jeg er heeelt nybegynner på strikking og hekling... Har nå strikket et babyteppe til prinsessa med en heklet kant rundt :) ble jo ikke helt 100% men det viktigste er jo at jeg har laget det hihi :)ImageUploadedByBV Forum1399530121.002470.jpg
 
Ok takk for svar :) da gidder jeg ikke kjøpe oppskriften. :p Rillestrikk kan jeg ;)

Nei trenger ikke oppskrift egentlig, men jeg strikker det diagonalt..altså så man må ta et kast pr. pinne etter man har strikket 3. Masker, Da får man automatisk en kant rundt teppet.
 
Nei trenger ikke oppskrift egentlig, men jeg strikker det diagonalt..altså så man må ta et kast pr. pinne etter man har strikket 3. Masker, Da får man automatisk en kant rundt teppet.

Ja, jeg liker best å strikke de slik. :)
 
Strikker vognteppe til lillebror som det står lillebror på !
Ønsker meg selv lykke til , siden jeg aldri har strikket mønster i hele mitt liv :O
 
Sitter og spekulerer på hva jeg skal strikke til lillebabyen... vil jo gjerne at det skal bli brukt, så hva trenger man? Noen forslag?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sitter og spekulerer på hva jeg skal strikke til lillebabyen... vil jo gjerne at det skal bli brukt, så hva trenger man? Noen forslag?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Teppe, bukse, genser, ulldress, jakke, lue, pose til å ha i bilstol, sokker og ullbody... :) e jo så uendelig masse en kan strikke! ;) eg strikkerlitt sjøl og har lagt inn bestilling hos venninner!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, det er veldig mye man kan strikke. Men er nybegynner, så tør ikke begi meg ut på det som ser vanskelig ut. Har strikket teppe, jakke, bukse, flere luer, sokker og votter ;-) Så kanskje jeg må prøve meg på en ulldress ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp