Strikking til lille

Mye fint!

Siden det er til søstra jeg har noe på pinnene nå er det ikke noe å vise frem på lenge. (dessuten, 15 cm ensfarget glattstrikk, hvor mye er det å vise frem? Rundt og rundt og rundt og rundt....
 
Er nesten ferdig med teppet, men må ha mer garn, så det må vente litt. Og så må jeg fortsette på genseren til kjæresten. Men har begynt på en sokk :)
 
Jeey, da har jeg endelig fått begynt på babyteppe jeg og!:D Som den amatørstrikkeren jeg er, så kommer det nok til å ta litt tid, men det er jo gøy å prøve litt;) Skal lese meg opp på heklekant også, så kaaanskje det blir det på det til slutt også;)
 
Jeey, da har jeg endelig fått begynt på babyteppe jeg og!:D Som den amatørstrikkeren jeg er, så kommer det nok til å ta litt tid, men det er jo gøy å prøve litt;) Skal lese meg opp på heklekant også, så kaaanskje det blir det på det til slutt også;)
Det blir så bra så!
 
At jeg ikke har sett denne tråden før!! Her produseres det mye :D og så flotte ting dere lager!!

Er selv snart ferdig med Marius vognteppe - trodde egentlig aldri jeg skulle få det til, men det gikk altså:) Legger ut bilde når jeg har fått klipt opp (strikker på rundpinne) og sydd på bakstoff:)
 
b00c2453c008eea276f6ba311381db06
Ferdig med drakt til lillesøster <3
 
Den dressen så deilig ut!
 
Jeey, da har jeg endelig fått begynt på babyteppe jeg og!:D Som den amatørstrikkeren jeg er, så kommer det nok til å ta litt tid, men det er jo gøy å prøve litt;) Skal lese meg opp på heklekant også, så kaaanskje det blir det på det til slutt også;)

Det blir så bra =) Gleder meg til å se resultatet ;) Det går kjempefort når man først er i gang!
 
Back
Topp