Strikking til lille

8a5958c7e6e87aec1731c466c46ee791


Babyteppet mitt. ca. 60 cm bredt.. håper det blir bredt nok! Strikker med Puno Melange på pinne 5 og perlestrikk :)
 
Jeg sikter på ca 1*1 meter, altså en meter på skrå, som med garn som oppskriften tilsier er ca 1 hespe, mellom 200 og 220 masker pleier jeg gi meg på

Her blir det pga garnet, farger etc knapt 150 gram, men det er et tykkere garn, og trolig da ikke stort over 200 i alle fall
Okei :) takk! Da er jeg i rute med garnet. Har 6 nøster a 50gram. Har nå 192masker og er ikke så mye igjen av nøste nr.3. Da stresser jeg ikke ut for å finne garn i rett partifarge ;)
 
Okei :) takk! Da er jeg i rute med garnet. Har 6 nøster a 50gram. Har nå 192masker og er ikke så mye igjen av nøste nr.3. Da stresser jeg ikke ut for å finne garn i rett partifarge ;)

Blir sikkert bra det :)
 
8a5958c7e6e87aec1731c466c46ee791


Babyteppet mitt. ca. 60 cm bredt.. håper det blir bredt nok! Strikker med Puno Melange på pinne 5 og perlestrikk :)

Teppe i perlestrikk, det står det repsekt av, jeg har fått fnatt bare av et pannebånd.... på pinne 2 med tynt garn, vel og merke, men liekvel...
 
Teppe i perlestrikk, det står det repsekt av, jeg har fått fnatt bare av et pannebånd.... på pinne 2 med tynt garn, vel og merke, men liekvel...

Kommer til å være lei på slutten men det går faktisk greiere enn jeg hadde trodd. Også blir det fint da!
 
Det går jo greit, man kommer inni det. Det er bare... jeg er glad pannebåndet er så godt som ferdig, tilbake til teppet mitt. De neste prosjektene mine er trolig marius-strikk
 
ImageUploadedByBV Forum1442509776.658548.jpg
Har også laget en sløyfe i dag :) og holder på med en ugle, den kommer det bilde av når jeg er ferdig, er til en liten frøken som er like rundt hjørnet❤️
 
Så effektiv du er, da.

Jeg satser på å ha teppet ferdig i løpet av uka. Det neste jeg tar fatt på er til den kommende storesøster
 
Så effektiv du er, da.

Jeg satser på å ha teppet ferdig i løpet av uka. Det neste jeg tar fatt på er til den kommende storesøster

Har ikke så mye annet å ta meg til om dagene når jeg er alene hjemme, og ikke er i stand til husarbeid og slikt :) holder på med litt større prosjekter til julegaver, det meste er i størrelse 4 år og oppover, så da er det greit med litt småting til lille i magen inni mellom så jeg ikke blir lei :)
 
Back
Topp