Strikking til lille

Perlefrø

Betatt av forumet
Er det noen her som svinger strikkepinnene eller hekler til lille? Jeg har ikke begynt, men har kjøpt garn og funnet mønster til det som skal bli et mykt deilig teppe :)
 
Jeg har heklet mye som jeg har liggende! Jeg orker ikke begynne på noe nytt nå som jeg er så dårlig, men har garn liggende og vil gjerne hekle noe etterhvert☺️
 
Jeg har begynt på et nøytralt ullsett som jeg strikker :) skal og strikke stort teppe når jeg vet kjønn, og jeg da skal jeg og hekle vognpynt, rangle og tuttesnorer. Har ei laaang liste til min baby + to venner får baby samtidig som meg og da skal det også produseres en del ;)
 
Holder på med ett babysett til tantebarnet som kommer i september, har bare votter, buksa og armene på jakka igjen, og så skal jeg lage ett teppe, etter det starter jeg på noe til mitt lille knøtt ;)[/QUOTE]

Siden jeg ikke kan strikke, så blir det hekling her :)
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1437113247.006875.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1437113247.006875.jpg
    118,4 KB · Visninger: 113
Jeg skal i gang med denne jakken til lille nå:) Usikker på om jeg skal strikke den i blå alpakka fra drops, eller brun/beige merinoull. Minste str er 6 måneder, så om jeg velger alpakka blir den kanskje mer 0-3 måneder. image.jpg
 
Har begynt men det har stoppet opp pga ferie. Kom hjem i natt så får se når jeg begynner igjen. Prøver å strikke en kjøre pose til den lille. Men som ny på strikkeoppskrifter så blir det mye tull. Ender som regel opp med strikke ting to ganger. Så nå må jeg snart se å få begynt igjen.
 
Jeg skal i gang med denne jakken til lille nå:) Usikker på om jeg skal strikke den i blå alpakka fra drops, eller brun/beige merinoull. Minste str er 6 måneder, så om jeg velger alpakka blir den kanskje mer 0-3 måneder. Vis vedlegget 128685
Så fin den var:) Har strikket grå baby skappelgenser i str 1-3 mnd. Et par babytøfler. Holder nå på med skappelgenser til storesøster❤️
 
Blir nok litt hekling av luer og tøfler her :) Lagde det til forrige mann så må jo det denne gangen også. Kanskje også hekle en heldress :)
 
Ikke strikket noe til egen baby enda, men har strikket litt småtteri etter jeg ble sykmeldt i mai, og mer vil det nok bli utover høsten. Har strikket en bil/vognpose til tantebarnet mitt som ble født forrige uke, en del sokker/luer (både baby og voksen) og holder nå på med en jakke som skal bli babyshower-gave til ei venninde :)
 
Ikke strikket noe til egen baby enda, men har strikket litt småtteri etter jeg ble sykmeldt i mai, og mer vil det nok bli utover høsten. Har strikket en bil/vognpose til tantebarnet mitt som ble født forrige uke, en del sokker/luer (både baby og voksen) og holder nå på med en jakke som skal bli babyshower-gave til ei venninde :)
Kan vi få se bilder?:D
 
Begynte på hjerteteppe idag :)
 
Back
Topp