Strikking til lille

Tusen takk for gode bilde veiledning! :D

Men blir ikke dette til å hekle rundt i ring nå..?
Du hekler rundt ja :) i og med at du skal hekle både i øverste maske og i bunnen på luftmaskene så må det nesten bli sånn :) men må si jeg leste meg blind på den først, for jeg så ikke det sto "(bunnen)" i oppskriften :p
 
Du hekler rundt ja :) i og med at du skal hekle både i øverste maske og i bunnen på luftmaskene så må det nesten bli sånn :) men må si jeg leste meg blind på den først, for jeg så ikke det sto "(bunnen)" i oppskriften :p
Slik at resultatet på en måte blir en brikke? Altså bare en stor runding?
Er det jeg har laget men tok det opp fordi jeg var sikker på at jeg hadde misforstått :eek:
 
Ja, for den skal ell fylles med vatt til slutt, og da ser det bedre ut uten søm på bamsen :)
 
Har endelig fått ferdig den hjemmelagde vognposen! Jeg EEER så stolt!! Jeg og kommende mormor har strikket, fundert, håndsydd, fundert litt mer, montert, grublet og vips så ble vi ferdige! Strikket for- og bakstykke, sydd i for for hånd, laget åpning for skifte av dyne både over og under( nå er det vinterdundyne i begge sidene), laget "hodekant", og alt i fri fantasi! Kunne ikke gledet meg mer til å legge lille i magen nedi her :)image.jpeg
 
Har endelig fått ferdig den hjemmelagde vognposen! Jeg EEER så stolt!! Jeg og kommende mormor har strikket, fundert, håndsydd, fundert litt mer, montert, grublet og vips så ble vi ferdige! Strikket for- og bakstykke, sydd i for for hånd, laget åpning for skifte av dyne både over og under( nå er det vinterdundyne i begge sidene), laget "hodekant", og alt i fri fantasi! Kunne ikke gledet meg mer til å legge lille i magen nedi her :)Vis vedlegget 140773
Så fin! :D
 
Back
Topp