Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh den var fiiiin!!Garnius
www.garnius.no
Har forelsket meg i den, ja. Hadde lyst å strikke den til forrige, men synes den er litt for jentete til gutt. Men denne gangen blir det den. Har ikke bestemt meg for farge ennå. Må passe meg så ikke alt blir råååsa og lilla, men gidder ikke bare brunt og grønt heller… blått har vi nok av fra før av.Åh den var fiiiin!!
Mye fint i hekleverden også. Spesielt babysko og luer.Jeg kan ikke strikke, men har begynt å hekle buksen fra Heartthrob-settet til Drops Design! Planlegger å lage jakke, lue og sokker og. Vis vedlegget 414376
Ja, må bare huske på å hekle løst nokMye fint i hekleverden også. Spesielt babysko og luer.
Haha, ja.Ja, må bare huske på å hekle løst nok
Er vant med å lage kosedyr og da må man hekle så stramt som mulig, men babysko uten stretch er vanskelige å få på en liten fot….
Kunne lett kledd mine gutter i de fargene. Liker ikke helt rosa i nyfødtperioden, men ellers bruker jeg alle farger…Har fått begynt på buksen! Vet ikke kjønn enda, men mintgrønn og lilla er passe kjønnsnøytralt, sant?
Vis vedlegget 414906
Så fint mønster langs halslinningen!Vis vedlegget 414911
Fått meg enda en ting på strikkelisten…
Den var fin!! Kva heiter den?Vis vedlegget 414911
Fått meg enda en ting på strikkelisten…
Raunioiset mini cardigan (en finsk designer, men oppskriften finnes på norsk).Den var fin!! Kva heiter den?
Phu. Ser ut som litt jobb… blir skikkelig fint da!Handlet inn til første prosjekt i dag, skal bli colette teppe. Rakk ikke å strikke ferdig babyteppe til første, og vi fikk så fine i gaver. Så dette er prio denne gangen, selv om vi selvfølgelig har de andre enda