Strikketråden

Strikker en del :joyful:
Siste jeg strikka til baby er dette settet med teppe til venninna mi sin baby. Strikka flere Bellatepper, liker de så godt. De to andre bildene er fra mars 2021 babyen.
 

Vedlegg

  • IMG_2512.jpeg
    IMG_2512.jpeg
    3,2 MB · Visninger: 47
  • IMG_2513.jpeg
    IMG_2513.jpeg
    2,8 MB · Visninger: 46
  • IMG_2515.jpeg
    IMG_2515.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 43
  • IMG_2516.jpeg
    IMG_2516.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 40
Jeg blir bare sint, hvorfor blir det ikke rille, når jeg har strikka rett frem og tilbake??? :sad010 :hilarious:
Strikker du rundt må du strikke en pinne rett og en pinne vrang for å få riller.
 
Hei! Strikker også :happy:
Tenkte å slenge sammen et sett til 3åringen som hen kan ha i barnehagen nå i høst. Noen som har noen favoritter å anbefale? Strikket wooly-sett fra Jord i fjor, men det strikkes i Kos, og jeg tror jeg heller vil ha noe som strikkes i et litt "fastere" garn.
Har forresten også startet på en peanut-romper til leietakeren i magen, enkel og fin oppskrift som gjerne kan anbefales hvis man vil lage noe som ikke er så komplisert :)
 
Hei! Strikker også :happy:
Tenkte å slenge sammen et sett til 3åringen som hen kan ha i barnehagen nå i høst. Noen som har noen favoritter å anbefale? Strikket wooly-sett fra Jord i fjor, men det strikkes i Kos, og jeg tror jeg heller vil ha noe som strikkes i et litt "fastere" garn.
Har forresten også startet på en peanut-romper til leietakeren i magen, enkel og fin oppskrift som gjerne kan anbefales hvis man vil lage noe som ikke er så komplisert :)
Liker godt ankersgenser og høstbuksa (gratisoppskrift på ravelry). Ribbet bukse som varer leeenge!
 
Liker godt ankersgenser og høstbuksa (gratisoppskrift på ravelry). Ribbet bukse som varer leeenge!
Hvordan synes du ankersgenseren er i halsen? Synes den ble så vid. Selv om jeg har holdt strikkefastheten til punkt og prikke. Måtte legge til en ekstra hals på to av genserne. Siste strikket jeg på tynne, tynne pinner (har strekunger, så gjør ikke noe om de blir litt mindre) i håp om å slippe skjøte på hals på den også… bortsett fra det, liker jeg genseren veldig godt. Lett å strikke er den også.
 
Hvordan synes du ankersgenseren er i halsen? Synes den ble så vid. Selv om jeg har holdt strikkefastheten til punkt og prikke. Måtte legge til en ekstra hals på to av genserne. Siste strikket jeg på tynne, tynne pinner (har strekunger, så gjør ikke noe om de blir litt mindre) i håp om å slippe skjøte på hals på den også… bortsett fra det, liker jeg genseren veldig godt. Lett å strikke er den også.
Den synes jeg har vært helt vanlig. Så synd den blir for vid, men bra at du kan trikse litt :laughing002 veldig kjekk genser, passer til alt og fort gjort
 
Trenger inspirasjon til hentesett til lille babyen. Så kan jeg få se hvilke hentesett dere strikker til deres små :happy: :gen014
 
Back
Topp